Sidor

måndag 11 september 2023

Jag sitter här fortfarande och snövlar..

 ...det händer liksom inte så mycket med mitt tillfrisknande. Jo, det händer en massa egentligen men för varje dag så blir det någon ny, otrevlig överraskning. I lördags t.ex tappade jag rösten (till min mans stora glädje.) Idag så tappade jag smak och luktsinnet. Det värsta tänkbara!

När man inte har smak så är det ju helt onödigt att äta. Det SER gott ut men när det inte smakar något?!  Ikväll serverade jag Ouesadilla till middag med stark kababsås och vitlökssås. Vet du vilken smak jag kände? GURKAN! Det var bara gurksmaken jag kände. Men HUR mycket smakar en gurka?


Såg att detta var mitt 1000:e "trams-inlägg". Hipp- hipp HURRA! 🙌

Kul att du tittade in!


1 kommentar:

znogge sa...

Din stackare! Att tappa smaken är så jobbigt. Hoppas att den återkommer snabbare än snabbt!

Krya på!