Sidor

söndag 13 augusti 2023

Då tackar jag sommaren 2023...

 ...för i år!

 I morgon börjar allvaret igen.

Sommaren 2023.

Jag kan inte klaga. När jag gick på semester och hade haft en vecka sa jag till Mr C att om det regnar resten av sommaren så kan jag inte klaga. Men jag tror jag ångrar det jag sa...Sommaren var liksom INNAN jag gick på semestern.

Sista veckan har regnet ÖST ner, varje dag. Men vilken sommar ändå! Jag har hunnit umgåtts med nära och kära, varit ute på myrarna och hittat lite (poängtera LITE) hjortron. Plöjt en massa svenska serier och filmer.

Jag firar denna sista-dagen-på-semestern med en riktigt höstig middag samtidigt som jag ställer väckaren på 04:30 för väckning i morgon...

Sista-semesterdags-middag; Fransyska med kantarellsås, potatis och grönsaker från trädgården.

Barnbarnen har övernattat här. 

Mysungar!


Lille Max "förövningskörde" med morfar.



Lille Max har övningskört med morfar.

Min älskade lillebror hälsade på.

Minsta dottern fyllde 30 år.

Familjemiddag.

Varit ute på myrarna.

Hittade lite hjortron.

Sommarminnen att bevara.

Kul att du tittade in!


2 kommentarer:

Violacornuta sa...

Härliga minnen med din härliga familj! 💜
Hoppas du får en okej första arbetsdag!
Puss & kram 😘🤗

Znogge sa...

Härliga minnen från sommaren!