Sidor

onsdag 25 oktober 2023

Oj, som tiden flyger i väg...

 ...var jag tvungen att skriva men helst skulle jag velat skriva: Jävlar i mej! Vart tar dagarna och livet vägen?

Består livet av att äta, skita, sova och jobba? Ja, just nu ser det ut så för mej. Vid kaffe maskinen i morse, innan jobbet började, så beklagade jag mej för en arbetskollega.

-Jag har knappt tid att kolla mailen. När jag väl har 5 minuter över och startar upp jobbdatorn så  börjar den att snurra. "Stäng inte av datorn. Datorn uppdateras". Gahhhhhhh!!!!!

Då fick jag en bra förklaring.

-Du vet väl vad DATA står för?! Dubbelt Arbete Till Alla.

Det är inte ofta jag skrattar på morgonen men i dag fick jag mej ett gott skratt.

Kul att du tittade in!

2 kommentarer:

znogge sa...

Dagarna springer verkligen fram! Tyckte precis det var sommar men nu är advent inte långt borta.

Violacornuta sa...

Det är helt sjukt! Man hinner verkligen inte med! Och man undrar ju vad det beror på att alla går omkring och känner såhär.
Haha! Det var nytt för mig med, vad DATA betyder. 😄
Ta hand om dig! 💜