Sidor

måndag 2 oktober 2023

Om måndagar...

 ...tycker jag inte! Så för att piffa upp dagen bjuder jag på ett S-citat. 

Bakgrund: Hon har det mest änglalika gyllene håret som går att få. Jag hade mardrömmar innan jag skulle klippa hennes hår första gången. Tänk dej att sätta saxen i detta hår!


                                                 Fick en bild från mamman:


4 åriga S skulle sova och de skulle läsa en godnattsaga. Men alla böcker var kalla...
-Kalla? frågade mamman.
-JA! De är kalla! Jag vill ha en ny bok!

Mamman letade igenom en byrålådan med böcker och under 528 böcker hittade hon en massa avklippta hårtestar.
-Vad är detta?! utbrast mamman.
S svarade:
- Jag vill ju bara ha kort hår så jag inte behöver göra flätor! Jag la det där så du inte skulle se och det var ju för jättelänge sen så du behöver inte ringa pappa.

Svar på tal. 

Kul att du tittade in.


1 kommentar:

znogge sa...

Barn är helt enkelt för härliga :D