Sidor

torsdag 27 juli 2023

Sommarminnen...

                                 ...som kan plockas fram när höstvindarna viner runt husknuten.


Igår var jag och minsta dottern till skogen och ut på myrarna. Vi hade en plan att kanske, kanske hitta de sista hjortronen. Men det var inte det som var viktigast. Vi fokuserade på att bara ha en mysdag tillsammans.

Sen att vi hittade lite hjortron och smultron var bara en bonus. Jag tror att vi gjorde fler steg än antalet hjortron, men vad gjorde det?



Sen att jag visade mina "skills" blev bara en superbonus, som jag bjuder på.



Kul att du tittade in!

2 kommentarer:

znogge sa...

Vilken härlig dag med dottern. Det viktigaste är så klart att umgås men hittar man lite gott är det ingen dålig bonus.
Vi fick egenplockade blåbär och kantareller av yngsta dottern med sambo och det var inte illa.

God fredagskväll!

Violacornuta sa...

Underbar och viktig samvaro! 💜