Sidor

söndag 30 juli 2023

När solen skiner från en klarblå himmel...

 ...när man vaknar men får en känsla i kroppen att detta är den sista sommardagen denna sommar. Lite som sista-semesterdagen-innan-365-dagar-till-att-jobba-detta-året. (fast jag har faktiskt 2 veckor kvar på min semester) Skitväder väntas till veckan.



Jag tänkte att jag ska verkligen ta till vara på denna dagen. Sagt och gjort! Jag gjorde bara det som kändes bra; påtade i trädgården, fixade lite i växthuset, tog in några gurkor, upptäckte jättevackra blommor som jag sått, solade, somnade i solstolen, lyssnade på en sommarpratare och åt en god grillmiddag.



Carpe Diem!

Kul att du tittade in!

2 kommentarer:

znogge sa...

Med tanke på hur sommaren har varit får man ta tillvara på varje dag.

God söndagskväll!

Violacornuta sa...

Det lät sem en alldeles underbar och helt lagom dag! 🥰🤗