Sidor

söndag 21 februari 2010

Trött, tröttare, tröttast...


Nu har vi hämtat oss från dagens utställning...
Men vi gick inte lottlös från den;
Diva vann sin klass med HP, gick vidare till bästa tik där hon placerade sig som 2:a bästa tik!!!!Inte fy skam med tanke på vad hon hade i andra änden av snöret!
En matte som totalt flippat ut! Noll koll! Hispna direkt, skulle en nära vän säga...(och det gjorde hon!)
Varför blir jag alltid så?!

Sen fick jag lite "smisk på fingrarna" av domaren...
Kiara är lite i högt hull, ja, ja hon är tjock!!! Jag erkänner!
Det vet jag men vi har legat på latsidan i vinter med motionen och "glömt" att dra in på maten, både hon & jag...men det tar jag! (det är ju någonting som man kan ordna till!) Vi kommer igen, slimmade som aldrig förr, så se upp!
Hon blev i alla fall trea i sin klass (utan hp. p.g.a den lilla extra "vinterisoleringen")

Kramar från tre trötta men nöjda tjejer!

19 kommentarer:

Maud sa...

Lite foton på underverken vore kul!!
Säkert supersöta och inte alls feta! =)

Sus sa...

Kram till er trötta tjejer!
Verkligen fina poäng och priser må jag tycka :)
Självklart har ju vinterkylan påverkat underhudsfettlagret hos oss alla, så é dé :)
Annars hade vi ju frusit ihjäl!! så é dé också!
En vår och sommar och höst...sen är vi alla på G igen :D
Kraaaaaaaaam

L8 sa...

Goda råd är inte dyra, välkommen!
Skämta....... 6 mars då har ni shapeat till er och är på topp!
// L8

Sanna sa...

Grattis till 3:e plats och det är väl inte fy skam. Banta hinns nog med men det är bättre hundar är magrare än tvärtom.
Fick läsa lite tillbaka här och insåg att det var ett par dagar sedan sist jag kikade in.
Man måste ju hålla sig á jour *fniss*

Kramen

Mita sa...

Ja men grattis till placeringarna,trist med påpekande om hullet.Lite pinsamt,jag var med om det själv med Peppe vovven.Han är en matglad typ,och jag hade väl fuskat med att hålla efter honom.Men det går ju att åtgärda och komma igen.
Lycka till nästa gång,
kramiz!

Mia systeryster sa...

Men grattis!!Lite hull det fixar ni lätt till nästa gång. Har själv en alldeles för mayglad labbe soom jag kämpar med=D Kram

Diana sa...

Naw, klart att tjejen ska få leva la dolce vita... innan det är dags för beach -10. Haha!

Sussi sa...

Vad kul.. Grattis :-)

Men lite extra hull måste man ha nu på vintern. Annars fryser man ju hihi

Sv. Det har jag inte tänkt på, men du har så rätt. Vad skönt att slippa alla dessa skal sen..

Kramisar

Afrodite sa...

Grattis till välgången! =)
Och kramar från ännu en trött vintertjej...eller hur det nu var...=)

ansepanse sa...

vad duktiga ni är
GRATTIS
kramar

Eva sa...

Å vad roligt, grattis! Men det där med hullet... vem har inte fått lite hull under den här vintern? :-) Det kan ni nog jobba bort till nästa tävling.
Sv: Vad de vill med implantaten. Ja du, jag vet inte riktigt men det sägs att de sätts in för att de ska kunna hitta oss igen. Att de följer oss för att kunna undersöka oss och ta prover när vi sover. Rätt absurt, jag vet. Har väldigt svårt att tro på detta. Läs gärna dagens inlägg men jag måste förvarna om att det är rätt skruvat :-)
Kram,
Eva

cecce sa...

Hej!
Och grattis!!! Vad kul för er!
Jag tror du är en fantastisk matte!
Å hur kul är det att gå ut med hunden i detta väder??

Ha en fin måndag!
Kram

Camilla sa...

Ni kommer att åka dit.
Men var lugn min syster....jag kommer att hälsa på er i fängelset ;)
Ha det bra och kram på dig!

Mona sa...

Grattis!!

pillan sa...

Men va roligt ..Grattis
lite hull är ju bara bra såhär på vintern ..tänk vad ni skulle frysa annars

Douglas Söderlind sa...

Va trevligt.

Afrodite sa...

HA HA HA!!! =) Godnatt!

Diana sa...

Sv: Oj är du så hård! Jag har inte hjärta att vara det. Hade själv inte velat gå hungrig för att Batman promt ska ha nån mat jag inte gillar. :)

gunsan sa...

Grattis, duktigt jobbat och visst kan det väl vara lite skönt med extra hull när det är så här kallt. Vår kära vovvsing har också lite för mycket runt "midjan" men det fixar vi till i vår;))
Kramizzzz