Sidor

tisdag 4 augusti 2009

Sol & värme! Äntligen...








Men vad hände? Tropisk värme, bara så där!? Vilken dag!! Och vad gjorde jag då? Solade? Nej knappast: följde med min son på olika möbelaffärer och sprang som en skållad råtta hela förmiddagen och letade & köpte lampor, soffa, matbord, stolar, rumsbord mm. Han har nämligen beslutat att lämna boet, har hittat ett eget boende. Sunt men väldigt tråkigt! Men så är livets gång!

Det var länge sedan jag visade bilder på mina sommarfötter...de har minsann inte vilat mycket denna sommar! Se bara på lacket, dags att förnya igen! Oj vilka långa härlig promenader de fått! Men jag blev liksom påmind från olika håll idag och dessa bilder är helt, från hjärtat, tillägnad till en av mina hundvänner! (nu vet jag att hon inte alls uppskattar dessa objekt men...)

Önskar att det var doftfoton... (ja, inte doften från mina fötter utan från mina undersköna blommor) Att få sitta på altanen och njuta på kvällen (med ett glas vin?) och känna alla dofter från dessa blommor...vad mer kan man begära av livet!!!! (Början man bli gammal??)

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Man kan tro att du är en tusingfoting, så många fötter som du visar upp :o)
Sen tycker jag att dom skymmer dom vackra blommorna litegranna *fniss*

Camilla sa...

Guuud va fina!
Fåglarna alltså :)

Camilla sa...

Och svaret på din fråga:
Hm,få se...
Har barn som flyttar hem i från....
Ja, du börjar att bli gammal..
Nä, skoja bara...
Du ÄR gammal :)