Sidor

lördag 1 augusti 2009

370HSSV 0773H






Till gårdagens kod: Grattis Monica! (syrran; du var så nära så nära...)

(Om nu inte kan ta lite skoj så gör inte som jag säger!!!)
Jag kan slå vad om att jag kan få dej att göra som jag vill idag;
* ställ dej upp
* läs koden uppochner

370HSSV 0773H

Du gjorde det va?!

Kul va!

I ren desperation så bakade jag blåbärsmuffins i dag! 2 x dubbel sats!! (det kan bli så när man tänkt att baka en dubbelsats men när allting är gräddat och klart så upptäcker man att man glömt margarinet så då är det bara att ladda med en till dubbel sats...Vad ska man annars göra??? Slänga margarinet!? Skulle inte tro det!!!)Blåbären var inte plockade i dag. Som ni vet så är jag en riktig ekorre som samlar och lagrar det mesta. Har ganska mycket bär, kött, fåglar, mat, klövar, svamp (mm)i min frys...

Det börjar bli lite mysigt nu om kvällarna; med alla tända ljus och en brasa som sprakar! Det skulle vara kul och räkna alla värmeljus som jag bränner på ett år!

Här kommer lite mys med "killar" med tända ljus, framför en brasa!!!!! Jag bara ÄLSKAR den här videon!!!



3 kommentarer:

Camilla sa...

Du och dessa killar :)
Undrar just om det är DU som betalar Jockes halva hyra bara för att bli kvitt Chriater ett par tmmar eller fyra.

Camilla sa...

Hur blev det där...Har det något med vinet att göra?
Christer ska det stå:)
Inte Chriater och inte heller tmmar, det ska vara timmar.
Gött med vin!!!
Tyckt, som vi säger i Husum.

♥ Carina ♥ sa...

Gåtan = hahahahaaaaaaa
Pink hink, favorit i repris = me like
Kraaaaaaam