Sidor

fredag 25 maj 2012

Sommaren kom...

...all in, under en natt.
Och gissa vem som njöt i går, på sin lediga dag?

Och inte är det sämre i dag må jag säga:


Helt OK och kan man tänka sig, det är FREDAG!

Dagens fredagsfräckis kommer här:
Gubben Andersson var hos läkaren för en undersökning. Han var lite lomhörd så fru Andersson följde med som stöd.
Läkaren sa efter rutinundersökningen:
-Allt ser bra ut herr Andersson men nu skulle jag bara vilja ta några prover på dej.
-Va??? frågade den lomhörde Andersson
-DOKTORN VILL TA LITE PROVER PÅ DEJ, förklarade fru Andersson till sin gubbe.
-Jaha...vadå för prover? undrade gubben Andersson.
- Jag skulle vilja ta tre prover på dej: spermaprov, urinprov och avföringsprov.
-Va??? frågade den lomhörde Andersson.
Då sade fru Andersson:
-GE DOKTORN DINA KALSONGER!

PS. Du är väl med i min lilla tävling?!

 ♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫ 



16 kommentarer:

Miruschka sa...

SÅÅÅ underbart med sommarvädret!!!!
Kram♥ på're

Anonym sa...

Oooooo,jaaa såå underbart/Kraaaaaam i Sommar ☼

Maria sa...

Hahaha läste upp den för "mina" sköterskor precis och de skrattade gott och igenkännande!

Ha den bästa fredagen :D

Kram

Mita sa...

Kalsonger som kan stå för sig själva,haha...
Gott nu med sommarvärmen..NJUT!!!
Kramiz♥

mariaikos sa...

Ser härligt ut ! Och fina sommarnaglar har du !

Man får sig alltid ett skratt på fredagar hos dig :)

Kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Wiihoo!! Lovely med värmen som äntligen hittat hit. Synd bara att jag jobbar i helgen. Trodde jag skulla kliva upp till solen idag när jag vaknade efter nattskiftet men nu regnar det...
Men i morgon ska det bli fint igen :)
Njut och må av helgen!
Kram

Veiken sa...

Ljuvliga ljuvliga tider. Nu vill jag att tiden ska stanna upp ett tag. Det går så vansinnigt fort! Kramar

Diana sa...

Haha, jag älskar dina fredagsfräckisar! :)
Ni har det ju lika varmt som vi (och som vi hade i Rom, tror jag... hade ingen temp där, men det var vaaaarmt).

Majken sa...

Hahaha...

Härligt att sommaren hittat hit :-)
Kram

Semester & Mat sa...

Så härligt att detta sommarväder kom, som man längtat efter dessa dagar :)

Ama de casa sa...

Hahaha!

Ha det toppen i sommarvärmen :-)

Znogge sa...

Ha ha! Dina fräckisar är alltid lika bra :D

Kram

soffie sa...

haha vilken snuskig en:) mmm vilket underbart väderm ha det toppen/Kram

Sus sa...

Min Skåneglädje står i topp om ett hopp om att denna sommaren ska vi få vara med i er värmetopp. Förra sommaren vann ni ju stort - det har stört mig ;)
Jag är redan b r u n...har du hunnit med det ;)))

Kraam

cecce sa...

Haha! Dina fräckisar alltså:-)

Härligt att ni också fått sommar!!

Kramar

Camilla sa...

Njut du. Tänk inte på mig som ska jobba. Nä...gör inte det ;(
Fast...jag har också sommarfötter nu :)
Kram!