Sidor

torsdag 3 maj 2012

Här ligger jag...

...och kan inte annat göra.
Åkte på migrän i går och idag har jag den berömda "baksmällan".



Nu ska jag inte klaga, jag äter förebyggande medicin men ibland så slår den till utan förvarning ändå.
Innan jag började med medicinen så kunde jag ha 2-3 anfall/vecka. Nu kommer de med ca. 6 månaders mellanrum.
Så nu ligger jag här, med min "baksmälla", på min lediga dag...Det är ju också ett sätt att ta till vara på en ledig dag på...

Tyck-synd-om-hälsningar mottages tacksamt idag.









26 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Klart vi tycker synd om dig vännen :)
Krya på dig!
Kramen♥

Miruschka sa...

Absolut så tycker jag synd om dig, så här kommer MÅNGA kramar♥

Camilla sa...

Men är du säker på att det är migrän då? ;)
Kram!

Camilla sa...

Jo..jag tycker synd om dig!
Kram!

♥ Carina ♥ sa...

Självklart tycker jag synd om dig! Jätte jätte mycket!!
Krya på dig!
Kram

Paulahelenas sa...

Tycker så synd om dej!
Jag vet hur det kan vara...

Kram

Majken sa...

Jag tycker synd om dig... Vet precis hur jäkligt det är med migrän :-(

Jag tar imigran nässpray vid attacker & det funkar hyfsat... Tar oxå en liten dos sarotén varje dag för djupsömn egentligen & den har gjort att anfallen kommer allt mer sällan..

Krya på dig!
Kram

bokhyllan sa...

Men oj, det klart jag skickar över lite tyck-synd-om-hälsningar. Jag skickar dem nu genast på momangen!
Så. Gjort och klart.
Nu känner du dig snart bättre hoppas jag.
Kram

Znogge sa...

Tycker synd om dig. Verkligen! Har periodvis haft mycket migrän och det är INTE roligt.

Kram

Milla sa...

Usch, fy och det är riktigt synd om dig för jag vet nämligen precis hur en sådan baksmälla känns och nu pratar jag fortfarande om migrän :)
Hoppas att den ger med sig framåt kvällen. Trist att den var tvungen att sno din lediga dag så där :(
Kramar i massor.

Anonym sa...

Näääe...Stackare :(
Baddar pannan lite försiktigt innan jag går/Kram Kram

Diana sa...

Usch vad surt att vara dålig en ledig dag! Ja, det är surt att vara sjuk rent allmänt men extra när man är ledig...
Krya på dig! Kram

Rigmor sa...

Å här kommer det en riktigt STOR och VARM tyckasyndomhälsning!! Tack och lov har min migrän vuxit bort.
Kram kram

ansepanse sa...

jo, jag tycker synd om dig, min pappa levde med migrän hela sitt vuxna liv, så jag förstår att det är jobbigt
styrkekramar

Anonym sa...

Krya-på-dig Kram från mig

mariaikos sa...

Usch vad jobbigt .
Hoppas du mår bättre nu i kväll .
Krya på dig KRAM ♥

soffie sa...

men fy vad hemskt å jobbigt stackars dej får du det ofta? kramen å hoppas du är piggare nu!kramen

Afrodite sa...

åh, JAG TYCKER så SYND OM DIG, STACKARE!!! ♥ (Nej, det var inte meningen att skriva med versaler, men jag orkar inte skriva om...hihi)

Sv: Det verkar dock som om det är mer än jag som piggat på mig! ;) med tanke på hur det sprätter lite varstans...HA HA HA!!! ♥
Puss & Kram goding!

Helene sa...

Jag tycker synd om dig, för jag vet hur det är = //
Hoppas du är på bättrings vägen nu !!
Kram Helene.

Afrodite sa...

Sv: Pigg och pigg,men det spritter visst både här och där...;)

Mita sa...

Mitt tycka synd om kanske kommer lite sen, men det är lika varmt väl menat ändå...du kanske rent av känner dig lite bättre.Hoppas det i alla fall,
Kram vännen*

Anonym sa...

Klart det är synd om dig och på lediga dagen och allt. Roligare kan man ju ha det. Hoppas på snar bättring!
Kram

Petra sa...

Lider med dej.
Hoppas du vaknar och mår bättre idag :)

Kram

dianasdrommar sa...

En stor kram kommer här/Diana

Quila o Ronja sa...

Hoppas huvudet känns bättre i dag!!! (Jaa, som du kanske förstår, lider jag av same, same)
Fredag i dag!! Jaa, man blir helt virrig!
Allt gott!
Kram

Ama de casa sa...

Stackars du... Hoppas den är väck för evigt nu!