Sidor

måndag 14 maj 2012

Tiden hann ikapp..



..oss.
Man brukar ju säga att "när man har roligt går tiden fort" men tiden kan gå fort ändå.
Diva och jag har jobbat inför beach 2012 som för oss inföll i söndags. Det var nämligen utställning igen och vi har fått lite påpekningar att hon har lite för mycket trivselvikt.
Men nu har tiden gått för fort och vi har visst inte nått målet.
Som du förstår så gick det inte alls bra för oss i går och vill du se kritiken så finns den att läsa på min hemsida, HÄR. Men det kunde varit värre.
Och förkylningen är inte ett dugg bättre, snarare har den blivit sämre, men jobbar, det gör jag . Så några sympatiord från min syster lär jag inte få...Men det kunde varit värre.
Ute blåser det halv storm och regnet piskar mot alla fönster. Men det kunde varit värre.
Det är MÅNDAG idag och nu kan det nog inte bli värre!

Det var ett inlägg från en riktig bitterkärring idag. Men det går över.



16 kommentarer:

Miruschka sa...

Hoppas det känns liiiite bättre sen du fått ösa ur dig lite galla här på bloggen;)
Kram♥ på're

Milla sa...

Det blir alltid bättre framåt natten, di bi dada dum. *l*
Kram

fialia sa...

Man måste fy "spy" lite ibland, hehehe.
Här e de inte bättre kan jag säga,
ha de Fia

Helene sa...

Ja värre kan det ju knappast bli iallafall = ))
Men du...jag önskar dig en fin dag och att dy kryar på dig...
Kram Helene.

Herr Nilssons Fru sa...

Milda Matilad - nu tycker jag verkligen synd om dig...men de kan blir värre:)

Krya på dig nu - oh tänk på, att de kommer aldrig vara någon som tackar dig för att du inte vilade när du var sjuk utan jobbade, de e ett som är säkert:)

Kramiz

Carina Sjölund sa...

Skitväder idag, man blir så trött och less på detta!!!!!

Nej, nu röstar vi på solen och värmen :)
Krya på dig vännen!
Kramen♥

Camilla sa...

Som sagt...du jobbar....inget synd om dig ;)
Ska jag säga..jag snörvlar också. Och jobba..det gör jag också.
Du ska se att en dag får vi dagens ros av Kommunen ;)
Kram!

Hanna aka Lilla My sa...

Se det så här. Du fick i alla fall inte GULT kort, som vi fick i Sätila. Det är bara att välja en annan domare nästa gång :).

Majken sa...

Aj sjutton vilken dålig dag du....

Hoppas kvällen blir bra :-)
Krya på dig!
Kram

Znogge sa...

Minns en domare som tyckte Miss E var "lös i hullet"! Nästa tyckte hon var perfekt. Hoppas hon återfår sin vikt.

Kram

soffie sa...

blä för sånna dagar å då måste man få gnälla av sig tycker jag, usch å blä hoppas du får en kanontisdag imorrn,kramen

Rigmor sa...

Trivselvikt...vems trivsel tycker domaren att man ska gå efter då...?? Å det var då en jädrans tur att det inte var min vikt de granskade...!!
Det var då en envis förkylning...ta du dej en rejäl whiskey, det brukar hjälpa, eller åtminstone bli lite roligare att vara sjuk...
Kram kram

Anonym sa...

Näe...Kryis Kram från mig!

Krönikören sa...

Aha. Då förstår jag varför du bara har skrattat en gång idag. Ack o ve.

Men (och nu ska jag vara äckligt hurtig och positiv), det kunde ha snöat och du kunde haft kräksjuka. ;)

Quila o Ronja sa...

Tycker kritiken var bra..........det var ju "bara" det där med vikten. Men, det beror också mycket på VEM som dömer. Ena dagen en överviktig hund, nästa dag alldeles för smal. Då undrar man vad som krävs? det hände oss med Ronja förra året!
Stackars dig :-( Täppt i näsan........det absolut värsta som finns!!! PANIK!!!
Krya på dig.
Du har väl röstat på Ronja???
Kramar från oss!

Diana sa...

Stackars Diva, måste vara risk för ätstörningar om man får stå där och höra hur tjock man är...
Idag är det tisdag, du har kanske turen att vara en av dem som har kortvecka?