Sidor

tisdag 15 maj 2012

Mitt horoskop...


Ok....

19 kommentarer:

Milla sa...

Låter som ett bra signum för dagen. Ha en fin dag, kram Milla.

Ama de casa sa...

Vad bra att du tänker efter före :-)

Miruschka sa...

Blev du något klokare av det??
Kram♥

Carina Sjölund sa...

Det låter bra :)
Så klart inte fattar du sådana beslut??!! :))
Kramen på dig♥

Maria sa...

Då vet jag oxå vad som gäller i dag - tack för den!!

Överilade beslut - finns det såna?? Jag tänker ALLTID efter före. Eller hur var det nu igen.....;)

ansepanse sa...

:) stämmer det in?
kramar

Herr Nilssons Fru sa...

Då vet du vad du ska rätta dig efter idag:)

Hoppas dagen bli bra.

Kramiz

Majken sa...

Bra för dig att veta.. själv är jag tvilling.. finns det något om mig?

Kram

Quila o Ronja sa...

Hahahaha, ja just det!!! Stenbockar är vi också ;-)
Just i dag stämmer det exakt in på mig!!!
Kram på dig

Pillans sa...

tack för hjälpen

RackarTuss sa...

Nä, överilade beslut är sällan bra

soffie sa...

hoppas dagen blev bra :)

cecce sa...

Stämmer eller??:-) Intuition markerad...vad menas med det?:-)

Kramar

Znogge sa...

Förhastar dig i alla fall inte...

Kram

Mia systeryster sa...

Blev du hjälpt av den?;)
Kram

Unknown sa...

Horoskop är fantastiska! ;-)

Kram

Sus sa...

Jag som aldrig läser horosop annars läste idag- Din dag ska påverka stora handlingar - Hjälp :)

Hoppas Du kunnat varit kall och kloktänkt denna dag!! ;D
Som vanigt!!

Kraaaaaam

Diana sa...

Var är alla miljonerna och kärlekarna som man alltid brukar "få" via ett horoskop?

Camilla sa...

Jojo...ibland stämmer horoskop in :)
Kram!