Sidor

söndag 27 maj 2012

Gårdagen var...

...inte helt fel.

Kakis Latest Trend By Gucci

Vi åkte iväg upp till Umeå till en utställning, Diva & jag.
Den här gången gick det lite bättre.
Hon placerade sig 3:a i sin klass och slutade som 5:e bästa tik. Och hon fick jättefin kritik. Om du är nyfiken kan du läsa den på min hemsida, HÄR.
Vi var ganska så trötta när vi väl kom hem och kan du gissa? Då hade Mr C fixad badet! Och hur skönt på en skala var det inte att få lägga sig ner i den?! Där satt vi till klockan blev 12 på natten.



17 kommentarer:

Anonym sa...

Meen du.... ~Härligt~
Tack så hjärtligt för att du inte !skvätte ner" mig hihi...
Ha en fortsatt underbar dag/Kram frpån mig i ☼

♥ Carina ♥ sa...

Vad roligt! Grattis till Diva och hennes matte ;)
Ser inte helt fel ut att ligga så där i badet...
Kram

Majken sa...

Vilken toppen lördag med den suveräna avslitningen...
Grattis!
Kram

Diana sa...

Grattis till Diva! Det där badet (och vinet) såg inte helt fel ut det heller. ;)

Viktkamp sa...

ser ljuvligt ut :D Kram

RackarTuss sa...

Men så underbart!

soffie sa...

å va roligt Grattis till Diva, å mmmm va skönt att ligga där:)

soffie sa...

å nu såg jag din kommentar, va roligt att ni med ska ha stolpletning i er stad, du får berätta om du ska vara med:)

mariaikos sa...

Grattis till Diva !
Ser härligt ut i vattnet .
En badtunna står på min önskelista till stugan .
Kram ♥

Herr Nilssons Fru sa...

Så gutt de såg ut där i ditt bad:) oh grattis till den fina placeringen.

Kramiz

Miruschka sa...

Den sista bilden såg inte helt fel ut, härligt!!
Kram♥

Sus sa...

Det FINNS stunder då jag vill ha en riktig KARL...sån som DIN ;)

Ja, osså badkaret för mig själv!

Kraaaam och Grattis!

Znogge sa...

Kommer jag någon gång norrut så hoppas jag badet är redo!

Kram

Mita sa...

Grattis till fina vovven och matte. vilken toppen avslutning sen,gud vad du njöt kan jag tro..*L*..
Kramiz*

Semester & Mat sa...

Grattis till de bra resultaten!
Avslutningen av dagen såg ju inte helt fel ut heller...

Kram

Quila o Ronja sa...

Vilken "kalas-kritik"!!! Grattis från oss, till fin placering :-)
Vi ska på utställning nästa helg.
Skulle vilja ha varit på två, men att klona sig går väl inte :-(
Kram

Ama de casa sa...

Vad kul att det gick så bra!

Det där badet såg inte fel ut...
:-)