Sidor

måndag 28 maj 2012

Måndag...

...behöver jag säga mer?!

Äh, vad fasiken. Det blir ju inte bättre än man gör det till och vad säger du, ska vi gå direkt till dragningen av vinnaren i min tävling som jag hade. (jag firade att bloggen fyller 3 år)

Eftersom ingen annan behagade att vara hemma så fick jag, i egen hög person, vara den som hade ansvar över lottdragningen OCH dokumentationen.

Lotterna lades i in hjärtformad lotteridragningsskål:

Sedan "vispades" alla lotter omsorgsfullt:


Lotteriansvarige blundade och valde, helt slumpmässigt, ut en av alla lotterna, samtidigt som hon fotade händelsen:



Och sen kom det svåraste. Att knyckla ut den väl ihopknycklade lotten med en hand:

Här skymtar vi en begynnelsebokstav....

Och vinnaren i tävlingen är....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Grattis!
Du är vinnaren till en hemlig vinst.

Tack alla som deltog i tävlingen.





20 kommentarer:

Miruschka sa...

Grattis till vinnaren, ska bli spännande att se vinsten:)!
Ha en fin start på veckan!
Kram♥

Milla sa...

Grattis till vinnaren :)
Ha en fin dag idag! Kram

Milla sa...

Såg tidigare inlägg och får gratulera Diva och dig till en fin placering på utställningen.

Det där doppet ser fruktansvärt gött ut :)
Kram

Majken sa...

GRATTIS till vinnaren :-)

Ha en fin dag!
Kram

Diana sa...

Grattis till Krönikören! Ha en bra dag trots att det är måndag. ;)

Krönikören sa...

JIPPIIII!!!! Vann jag verkligen?! Vad kul! Och just idag när jag har varit i sta hela natten och letat efter en dement anhörig, känns det extra bra.

Så spännande, undrar just hur länge vinsten ska vara hemlig? ;)

Så du har en lotterivinstdragningsskål. Var köper man sådana? ;)

Anonym sa...

***GRATTIS*** till Vinnaren!!

Maria sa...

Grattis till vinnaren!!

Jag trodde att jag hade en god chans eftersom din skål var hjärtformad.....

Kram

Ama de casa sa...

Vilken underbar måndag! I alla fall för Krönikören... Grattis till henne!
:-)

Snyggt att klara av hela dragningen själv...
;-)

Anonym sa...

Grattis till vinnaren! :)

Carina Sjölund sa...

Stort grattis till vinnaren :)
Ha en fin dag, trots att det är Måndag *Blink*
Kramen på dig♥

Rigmor sa...

Grattis till Krönikören!! Ser att det gick rätt tillväga också, så jag tänker inte lägga in någon protest...***skrattar***!!
Måndag...känns väl sådär här också, men det är ledig dag så jag får väl vara glad för det...
Kram kram

ansepanse sa...

grattis till vinnaren :)
Sv: jo, det var ett riktigt skönt premiärbad :)
ha en fin måndag nu
kramar

Helene sa...

Grattis till henne = ))
Ha en fin måndag.
Kram Helene.

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till vinnaren!
Vilken utförlig beskrivning på lottdragningen ;)
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Så du vispade till redigt:) Grattis till vinnaren!!

På något lustigt sätt tänker jag alltid på dig på just måndagar:)

Kramiz

RackarTuss sa...

Hurra för vinnaren!

soffie sa...

grattis till vinnaren å va spännande att få reda på vad vinsten var:)

Krönikören sa...

Svar: Tack alla! Du bestämmer Susanne. Jag är inte ett dugg nyfiken. Inte alls. Jag vill att du ska veta att jag inte spricker av nyfikenhet, säkerhetsnålarna har jag för att det är så fint.
Å andra sidan ljuger jag ibland. Lite.
:) kram

Mita sa...

Vad spännande med en hemlig vinst,stort grattis till henne,
Kramiz*