Sidor

måndag 21 maj 2012

Hipp, hipp...

...HURRA!!!
Min blogg fyller 3 år idag!
3 år...hur gick det till?
Jag som inte ens hade tänkt att börja blogga.
HÄR kan du läsa mitt första inlägg.



Det måste vi fira. Hur firar man en blogg bäst? Jo, med en liten tävling förstås.
Så här enkelt är det att vara med:
En kommentar i detta inlägg = en lott.
En kommentar i detta inlägg + bild/länkning = 2 lotter.
Tävlingen pågår till den 27/5 kl.24.00.
Vinnaren presenteras den 28/5.
Och vinsten? Nähä du...den är lite hemlig!

Det är helt otroligt att man kunnat fylla en blogg i tre års tid med en massa trams och att du fortfarande är med och läser allt...

Nu önskar jag dej en fantastiskt fin dag, trots att det är måndag.









30 kommentarer:

Miruschka sa...

Klart att jag vill vara med och fira dina tre år!!!
Två lotter ta jag och hoppas på tur:)
Kram♥

♥ Carina ♥ sa...

Grattis grattis på 3-årsdagen!
Jag är gärna med i din tävling med två lotter, tack!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Oj Oj ja åren går. Grattis till dig och framför allt grattis till oss som besöker dig, de är ju vi som får glädjas mest av att du finns här:)

Klart jag är med i din utlottning, fattas bara. Tar gärna 2 lotter o fixar omgående allt som krävs.
Grattis igen.

Kramiz

MARIA I KOS sa...

Grattis till dina 3 år !
Jag är gärna med i din utlottning , och tar 2 lotter .
Ha en fin dag .
Kram ♥

Milla sa...

Grattis till 3-åringen. Klart jag vill tävla :)) Ber att få två lotter tack.
Jag kopierar din bild, gissar jag att du mena och länkar. Kram på dig!

Camilla sa...

Klart jag ska vara med.
Två lotter. Men jag länkar lite senare. Jag säger till.
Grattis till dina tre år!!!
Kram!

Tinezza sa...

Jag sa samma sak när jag började blogga för drygt 3 år sen. Så jag firar tillsammans med dig ;)

Diana sa...

Stort grattis till dig och bloggen, hurra hurra hurra! Klart jag vill vara med och ta en lott!

Ama de casa sa...

GRATTIS!!!

Det där med att blogga är allt lite beroendeframkallande... ;-)

RackarTuss sa...

Hipp hipp hurra!
Grattis på 3-års dagen :D

Camilla sa...

Länkat och klar!!
Kram!

Anonym sa...

Hihi....
***GRATTIS*** bloggen 3 år :)

/Kram

Carina Sjölund sa...

Grattis till dina tre år :)
Jag tar en lott, tack!
Kramen på dig♥

Mita sa...

Stoooort grattis på treårs-dagen,jag tror banne mig att det är jättemånga som fyller nu i Maj..*L*...ljuvliga vår/försommar månad..
Tar gärna två lotter och länkar såklart till dig,
Kramiz♥

ansepanse sa...

GRATTIS :)
kramar

Znogge sa...

Grattis på 3-årsdagen! Tur att du lät dig övertalas.

Jag tar en lott tack!

Kram

Siita sa...

Jag vill gärna vara med o tävla, men nöjer mej med en lott. Hittade hos Mita. Kram

Anonym sa...

Gratulerar!!!!!! Jag vill gärna vara med:) En lott tack!
Helene1965.nilsson@hotmail.com

Kram

Veiken sa...

Grattis! Halkade in till dig från Mitha och tar samtidigt en lott! :) Ha en fin jubileumskväll!

Majken sa...

JAG vill vara med... två lotter tack :-)

Grattis till 3 år :-)
Hoppas du fortsätter läääänge :-)
Kram

Anonym sa...

Då vill jag absolut vara med och tävla och så vill jag förstås gratta till de tre åren. Tack för att du förgyller mina dagar med humor och skratt.
Kram

Sus sa...

GRATTIS!

Det påminner mig om att jag får nog kolla min bloggs livslängd.

Fortsätt nu i minst 30 år till ;)

Kraaam

Afrodite sa...

GRATTIS till bloggen! Och grattis till mig, som genom bloggen lärt känna underbara dig! ♥ Jag följer dig så länge du fortsääter att skriva om allt ditt "trams" och lite till...=) Fortsätt med det som du gör så bra!
Och jag skulle naturligtvis vilja ha TVÅ lotter tack! =) Länkar in the morning...=)
Kram på dig!

Diana sa...

Visst är vår dofthund superfin!

Rigmor sa...

Å som vanligt så kommer jag lite på efterkälken men med ett stort rungande GRATTIS!! Och därmed en lott i alla fall...***skrattar***??!!
Kram kram

Unknown sa...

Ett jättestort grattis till 3-åringen! Nästan jämngammal med min yngsta dotter ;-)

Klart jag är med i tävlingen, två lotter blir det!

Kram

Maria sa...

Grattis på treårsdagen!!
Jag tar två lotter! Är det någon speciell bild du vill att jag länkar med? Jag tar gärna en på din nya snygga frissa här ovan om det är OK! Hör av dig så att jag vet!
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Massor av grattis på treårsdagen! Min mamma fyllde faktiskt också år igår så vi firade henne med champagne - fick du också det...? Fast min mamma fyllde ju lite mer än tre år förstås... ;)

Jag är förstås gärna med och tävlar och slår till med en lott!

Kram!

Krönikören sa...

TRE ÅR!! Äh, jag fläskar på med ett till ! Så där ja. Grattis till det! Trams? Isåfall är det roligt trams.

Får jag vara med på en lott?

Kram

♥ Sojka ♥ sa...

Grattis på 3 års dagen! :)

KRAM
http://www.sojkasframtid.se