Sidor

fredag 18 maj 2012

Äntligen ...




...FREDAG!!!
Och jag bjuder på en liten fredagsfräckis, utan krusiduller.

Killen kommer hem och hör att flickvännen stönar inne i sovrummet. Han går in och kollar vad som står på.
Då ser han sin bästa kompis sätta på henne bakifrån som aldrig förr. Då tar killen upp hagelbössan och skjuter kompisen i bakhuvudet.
Flickvännen vänder sig om och säger:
- De där va väl omoget gjort! Fortsätter du så, har du snart inga kompisar kvar…

 ♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫ 

17 kommentarer:

Unknown sa...

Ooops... ;-)

Fredagskram till dig!

Camilla sa...

Hahaha
Kram Syster!

Majken sa...

Hahaha

Ha en fin fredag!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Opps...!! Den var redigt bra *ler*

Kramiz o njut av F R E D A G

RackarTuss sa...

Oups! ;)
Go fredag till dig!

Diana sa...

Haha, vilka vänner och vilken flickvän!

Anonym sa...

Hihi...
Ha en underbar Fredag/Helg......
/Kram

soffie sa...

♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫
tjohooo för fredag jag glömde bort att det var fredag så jag har ingen fräckis idag tur du hadé det:) haha vilken stolle,kramen

Maud sa...

Meh! Det var väl en otäcking det!

Carina Sjölund sa...

Vad tycker du om vädret i dag?
Visst är det underbart :)
Strax ut i skog och mark för mig och vovs!
Go Lördag till dig♥

Znogge sa...

Ha ha! Klockren som vanligt.

Kram

Afrodite sa...

Hihi! Hoppla! "Tänkte inte på de'...!" :D

Sv: Vaddå?! Ser du inte solsängen?! I och för sig tror jag inte att vi kommer att vara här hemma så mycket...men OM du får tillfälle så...! =)
Kram på dig! ♥

Semester & Mat sa...

Ojdå ;)

Hoppas helgen din varit bra!

Maria sa...

Tack för det skrattet - jag behöver alla jag kan få!

Kram

Rigmor sa...

Hahaha...man ska aldrig vända ryggen till....!!
Kram kram

Sus sa...

Ahh ha haaeee!
Jag skrattar och skakar tokdumt på huvudet...en skön känsla ;)

Kraaaaam

cecce sa...

Hahhaha:-) Den var bra:-)

Kramar