Sidor

fredag 31 juli 2009

Omringade av siffror...



Det har varit två soliga dagar i rad och nu var det dags för regn IGEN!!!! Hade man vetat det i vårast hade man planterat ris och satt näckrosor...
Jag har tänkt på att vart vi än tittar så är vi omringade av siffror; klockan, priser, telefonnummer, koder, gatunummer o.s.v. Det finns 10 siffror men kan göras om till oändliga tal. Många av dessa siffror, eller kombinationen siffror, kan man utantill. Vissa telefonnummer och koder till bankkort t.ex.

Kan du knäcka den här koden:

370HSSV 0773H

3 kommentarer:

Monkan sa...

HELLO ASSHOLE ! Nä jag menar inte åt dig men koden ! ( som hittat hit via Carinas blogg )
monika

♥ Carina ♥ sa...

Va???Jag fattar nada!!!!

Camilla sa...

Jag tror det står HELLO ASSHOLE ,fast spegelvänt.
Har jag rätt :)