Sidor

söndag 19 juli 2009

Tid för njutning...





Ja, som ni ser har jag förnyat mej. En ny layout.

Nu kommer det den bästa tiden på året för njutningen av allt "slit'" från i vårast, när man skulle ta hand om alla pelargoner som man har försökt att överleva vintern. Men nu så kan jag sitta här i min hängstol och bara njuta av all grönska! Det är ju klart att man måste dela med sig av fägringen och det syns ju på bilderna; det är Diva som alltid är som en linslus...(som sin matte!) Hon fick ju inte det namnet för inte...Min stora stolhet är den laxrosa pelargonen som stå i en trälåda (från nyårsraketerna, jag ser skönhet i allt...) Den har jag drivit upp själv från en liten stickling!
Gubben är fortfarande i Junsele på fotbollsläger. Vad det är skönt att man inte håller på med någon sport själv, det tar ju så mycket tid som man kan göra annat på...sitta och titta på blommor t.ex.

Apropå sport...
Här kommer en gåta;
Vad är brandmännens favorit sport?

3 kommentarer:

Camilla sa...

vattenkrig om det nu är en sport.

♥ Carina ♥ sa...

Jag har också grejat ny layout i dag.
Du verkar ha gröna fingrar, fina blommor.
-Diva varför leker inte du med dom andra hundarna och apporterar du med?
- Nej, jag står hellre här och luktar på mattes blommor
På gåtan gissar jag brännboll:)

Douglas Söderlind sa...

Carina är helskärpt.Det var en bra layout du har skaffat dej.Keep Swinging!