Sidor

torsdag 9 juli 2009

1989


Vad hände då???
Jo:
* Roxette ligger etta på Trackslistan, med "The Look".
* Mycket oväntat tog gruppen RIVA från Jugoslavien hem segern i Melodifestivalen med "Rock Me".
(Segertippade Tommy Nilsson med pudelfrisyr slutade på en mycket välförtjänt 4:e plats.)
* Malmö FF leder allsvenskan.
* Ceausecesco avrättas.
* Orup hade en hit: "Regn Hos Mej"
* Men det viktigaste som hände oss var att vår son föddes den 9 juli 1989.

Hipp hipp hurra för honom! 20 år i dag!!!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Och allt det där visste du????
Jag tippar att du visste två saker av dessa.
1-Att Jocke föddes.
2-Att Orup hade en hit med regn hos mig.(den spelades väl mycket på radion när du låg och skulle föda)
Har jag rätt? Har jag rätt?

Camilla sa...

Då jag skickade min kommentar nu till dig fick jag som lösenord "right". Jag tar det som att jag hade rätt :)

Susanne P sa...

Sv: Ja, du har rätt, du har rätt!
Kram
Syster

♥ Carina ♥ sa...

Ja, herregud vad barnen åldras snabbt då!

Sanna : sa...

Jag vet inte vilken blogg du har kommenterat på.
Min blogg heter: www.sannasj.blogg.se

Jag har också blogspot men jag använder inte den.

Kram Sanna (: