Sidor

lördag 27 juli 2013

En underbar sommarkväll...

...blev det i går.
Alla tre barnen med respektive svärmorsdrömmar (förutom en svärmorsdröm som hade andra planer ) var hemma för att äta en grillmiddag.
Det är inte lätt att hitta en kväll när alla är lediga...

Vi grillade karrékotletter, kycklingfiléer och revbensspjäll:


Sååååå gott:


Det blev inte mycket mat över:


Badet i tunnan var förberett:


Hmmmm....gissa hur sugna vi var att knuffa i Mr C i badet?!



Och där satt vi till klockan blev 02.00...






11 kommentarer:

Afrodite sa...

Men ÅH! How lovely! ♥
Men...VAR det verkligen INGEN son INTE kunde motstå den frestelsen...?! :D

Kram från ett HETT SKåneland!

fialia sa...

Härligt!
Vi har "potta" vi med, min räddning kalla vinterdagar.
ha de Fia

moi sa...

Den här sommaren är magisk på nåt sätt. Utan större krusiduller blir allt så bra!
Jag hade inte kunnat motstå frestelsen kan jag säga (att putta i honom alltså)
Kram

Anonym sa...

Åh,sååå gottit & mysigt att bada tunna :)
/Kramar Annmi

Diana sa...

Det låter som en superlovely sommarkväll! Så är det när de är som bäst!

Diana sa...

Sv: Vad sött av dig att spela intresse för vår bil, det är sann vänskap det!!

(jag kan typ fin färg -ful färg... så långt sträcker sig mitt bilintresse)

Freja sa...

Låter som en härlig kväll!

Marie-Louise sa...

Svar: Tack :) Ibland bara kommer den där kärlek till mamma upp <3 Kram

Mita sa...

Oooh så härligt och gott det ser ut,och vad avis jag blir på eran badtunna.Här får man hålla till godo med "barnpoolen",hehe....
Men varför var det ingen som vågade putta i gubben din..**? Skulle han bli ilsk månne?
Kramen på dig♥

Diana sa...

Fortfarande ingen F5? Nu hänger jag inte med...

Soffie sa...

Mums va gott