Sidor

lördag 4 juli 2009

Triss i damer...(blondiner eller?)


Så har man ätit en mycket god middag ...igen...hur gott är det att grilla!? Man kan nog grilla varje kväll bara vädret tillåter. (det går faktiskt att grilla fastän vädret inte tillåter, man skickar bara ut sin man med orden: "du som är så bra att grilla, det är nog bäst att du gör det, som vanligt, det blir SÅ bra när du grillar")

Jag som trodde att JAG var blond! HA!!! Vi satt och fånade oss efter middagen och mina döttrar skrattade, sade någonting roligt som jag inte uppfattade och sa: är du är BLONDIN eller...(nu vet jag inte riktigt vad de menade med det men vi var tvungna att knäppa ett foto på oss tre!) Som ni ser så är jag inte den BLONDASTE av oss men nu tänker jag inte avslöja vilken/vilka som är av naturen blonda eller vem som har hjälpt naturen på traven...

En blondinhistoria kan jag bjuda på:


En blondin var hos frisören och frisören frågade:

"Hur vill du få håret klippt?"

"Du får göra hur du vill, bara du inte tar av mej hörlurarna", svarade blondinen.

Frisören började att klippa men när han kom till öronen så blev det lite besvärligt med hörlurarna så han tänkte:

"Det kan väl inte göra så mycket om jag tar bort hörlurarna en liten stund medan jag klipper runt öronen."

Han flyttade på dem och i samma stund så föll blondinen ihop!!!

Han skyndade sig och plockade snabbt upp hörlurarna och lyssnade vad som var så viktigt som hon lyssnade på.

Då hörde han:

"Andas in, andas ut, andas in, andas ut....."


Jag kan andas utan hörlurar!!! Bara så ni vet det!!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Med nöd och näppe, ja.

♥ Carina ♥ sa...

Du ser ju inte blond ut. Är du verkligen det? Det kanske är nån som har lurat dig att du är blond!