Sidor

torsdag 23 juli 2009

En till regnig dag...


Blommor i mauve...




Blommor i lila...




Blommor i rosa nyanser...



Vad gör man en ytterligare regnig dag?





När det regnar kan man förnya i köket...



Åh...när ska det sluta regna??? Det är SÅÅÅ tråkigt!!!

Först till gårdagens fråga?

Ja, Camilla, du hamnade nog närmast denna gång;
Rätt svar enligt mej är; (och det är jag som sitter på det rätta svaren...)
Ja, allting stämmer till varje bokstav...nja, förrutom att jag inte alltid har ett leende på läpparna (har ett uruselt morgonhumör, (läs; nyvaket tillstånd) och sover gärna mellan 14-16 när jag är ledig...nåde den som törs störa mej då)
Och ja, Christer vill jag leva med; men han är ABSLOLUT en av de största slarvpeller jag vet...jag står ut!
Och rosa...inte min färg tänkte jag, tills jag tänkte; var trivs jag bäst?
På altanen.
Vad har jag där?
Mina blommor.
Vilka färger har de?
De är i olika nyanser av ROSA, LILA och MAUVE!!!!(jag fick slå upp denna färg för jag hade inte en aning om vad det var!) GRATTIS SYSTER!!!

Vad gör man en (ytterligare) regnig dag???
Jag shoppade lite till köket; lite bordstabletter, servetter och ljus; är inne i en turkos/brun-period just nu!

Dagens nöt;
Brinner ljusen upp eller ner???

3 kommentarer:

Camilla sa...

Jag säger ner.

♥ Carina ♥ sa...

Och jag säger upp.

Camilla sa...

Själva ljuset brinner ner men röken försvinner upp och försvinner ut i universum.