Sidor

fredag 31 december 2010

Årets sista dag...



...årets sista inlägg.
Årets sista mening.
Årets sista ord.
Lite sorgligt men sant.
Men var så säker!!! 
Jag är tillbaka nästa år. Med samma tramsiga inlägg & samma tjat om mina hundar.
Jag kommer även fortsättningsvis överösa er med mina foton på än det ena och än det andra.

Nu vill jag bara tacka alla ni som läser allt detta ointressanta, trams som jag skriver.
Ni förgyller min vardag till bredden med alla era kommentarer.

Jag önskar er alla:

Ett gott slut & ett riktigt Gott Nytt År!

21 kommentarer:

Camilla sa...

Det är bra. Jag VILL läsa ditt trams :)
Gott Nytt År på dig!
Eller hörs vi i kväll? ;)
Kram!

Herr Nilssons Fru sa...

Gott slut o gott nytt 2011. Sista gången jag hälsar på i år, men jag återkommer nästa år, var så säker.

Kramiz

Afrodite sa...

Ja, det där lät faktiskt lite sorgligt...nästan som ett farväl...=/ Men du...inget av det du skriver är ointressant eller trams! Och jag hoppas sannerligen att du tänker fortsätta att förgylla min tillvaro! =) Vi ses nästa år!
Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt! =)
Kramar från Carina

Carina Sjölund sa...

Ha det gott i Nyårshelgen nu, så hörs vi nästa år :)
Varma kramar

maria sa...

Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År !
Kramar Maria

Stattinskan sa...

Jag älskar trams så jag vill tacka för att jag fått följa dig under året :-)
Hoppas den sista aftonen på det här "gammåret" blir precis så där trevligt som du är värd!
Gott Nytt Årkramar

pillan sa...

smyger in och önskar dig ett gott slut och ett riktigt gott nytt år

Helene sa...

GOTT NYTT ÅR !!
Kram Helene.

Paula sa...

Ett Gott Nytt År till dej också! Kram,kram

Miss Juni sa...

Jag ser redan fram emot nästa år - och allt "trams" du tänker berätta för oss då!!
Gott slut & kram på dej!!

Miruschka sa...

Kikar in för att önska dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!
Kram♥

Bara Jag sa...

Jag hoppas att det nya året erbjuder dig mer än du förväntar, blir bättre än du trott och ger dig styrka i det du inte kan påverka!

Gott nytt år!!

Diana sa...

Gott nytt år på dig!
Hoppas du får en fin kväll och en toppenstart på det nya året!

Krönikören sa...

Tramsa på du! Gott Nytt År önskar jag dig! Kramar

Unknown sa...

Ett otroligt härligt 2011 önskar jag dig och dina nära.....
Kram Petra

Malin sa...

Du, jag RÄKNAR med att du är tillbaka nästa år ;-)!
Gott Nytt År!!
Kramar Malin

Quila o Ronja sa...

Vilken tur, att jag kan hitta dig här, även 2011.
Ha nu ett riktigt härligt slut på detta år, så ses vi nästa igen.

Gott Nytt År Kram
Susanne

Suss sa...

Jag sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll. Mer seriöst än så är inte mitt nyårsfirande och ändå ska vi till kompisar ikväll som bor granne med festligheterna på stan vid midnatt. Önskar dig ett GOTT NYTT HUNDÅR! (Och ett vanligt också). Kram!

Sara sa...

Ett gott slut och ett riktigt gott nytt år på dig med. Jag kommer garanterat följa allt ditt trams år 2011 oxå :D

Stattinskan sa...

Goaste fortsättningen till dig och familjen Susanne :-)
Kram

Lena sa...

GOTT NYTT ÅR!