Sidor

lördag 14 maj 2011

Ikväll blir det...

...att titta på Kvällen är din.
Såg du det förra avsnittet? Det gjorde jag! Åh, gud vad jag grinade. Tänk dej att få uppleva din största dröm i livet. Vilken lycka.
Ebba Knutsson fick sjunga med sin stora idol Josh Groban, Bertil Gustavsson fick sin dröm uppfylld, att flyga ett flygplan och Mollan Andersson fick träffa sin idolJustin Bieber.
Men nog tycker jag att de har något stora drömmar!
Jag skulle nöja mej med mindre. Mycket mindre! Jag skulle vara mer än nöjd att bara få träffa programledaren Martin Stenmarck!
Men jag tror inte att han kommer och ringer på min dörr ikväll så jag får väl nöja mej med en video och en sång...






33 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Nej vad trist jag kommer missa det :( jag jobbar till 21.15. Fast om jag har tur så kanske någon vårdtagare kikar på det här programmet, så kan jag smita in dit och titta lite :) Trevlig helg. Kram

Anonym sa...

Nej, det såg jag inte men nog sjunger Stenmarck bara så bra!

Kram

Diana sa...

Nej, jag har inte sett det. I ärlighetensnamn så har jag liiiite svårt för såna program. Lite amerikanskt över det hela, "vi som det är mest synd om" liksom. ;)

Sv: Wow, vad nära det är! Ska du vara ledig lite kring födseln och sånt?

Camillasrum sa...

Jag skulle också nöja mig med Martin, hihi. Men jag ska inte se programmet ikväll för jag ska ut o dansa! Ha en härlig lördagkväll! Kram

Viktkamp sa...

Missade tyvärr programmet, kanske man ser det ikväll =)

Camilla sa...

Nä...ännu ett program jag måste se och gråta till.
Men det är klart...känslor är till för att visas ;)
Kram!

Stattinskan sa...

Jo, jag såg det också men jag grinar inte så mycket till det ... jag lipar (grina betyder skratta på skånska) ;-)Jag såg också Secret millionair förra helgen och jädrar i min lilla låda vad de salta våta flödade!
Svar: Haha, "ävles" ... guuuud vad skönt det är med lite "hemspråksundervisning :-D

Petra sa...

Det skall jag nog titta på ikväll. Ta fram många näsdukar får jag nog göra.
Kramen

Diana sa...

Sv: Fatta vad surt det är att du bor så jäkla långt borta. Flytta hit så får du gratis hundvakt/hjälp!

ansepanse sa...

det programmet har jag inte kollat på, undrar vilken dröm jag skulle vilja få uppfylld, vet inte faktiskt
kramar

Miruschka sa...

Jag missade det förra lördagen och ikväll krockar det väl med Eric Saade? Tur att man kan se reprisen på datorn:)
Kram♥

Anonym sa...

Det programmet har jag missat. Får kolla in det :-)

Mystjejen sa...

Nej det har jag inte sett. Ja typiskt att det har strulat, hade problem med att kommentera. Ha en fin kväll Kram <3

soffie sa...

gillar med Stenmark men har ej sett det programmet,
ha en toppen söndag imorrn kram

Mita sa...

Stenmarck får mer än gärna komma och ringa på hos mig. Jag kan bjuda på Gevalia med tillbehör,hihi...
Men gud vad segt det är innan omröstningen i festivalen. Kommer jag kunna hålla mig vaken??
Kramiz!

gunsan sa...

Hmhm, det missade vi, rackarns också, men om det inte går i repris så kan man ju kika på nätet, hoppas jag;))
kramizzzz

cecce sa...

Kollar du inte Eurovisionsfestivalen?? Just nu ligger Eric saade bra till...spännande...spännande:-)
Hoppas du har en fin kväll!

Kramar

Quila o Ronja sa...

Missade det i kväll, för sen ankomst hem :-(
Men det kanske går i repris?
Kram

Synnøve. sa...

Hallå i natten.
Det har gått något liknande här i Norge med en som heter Tore Strömöy. Han är en super programledare.
Här har folk fått sina drömma uppfylda. En dam hade drömt om att åka med häst och släde till Rörosmartnan... Det fick hon helt underbart att se.
Men det svenska har jag inte sett ännu. Vilken kanal går det på`?

Nu ska jag släppa in lite regn. För det smattrar så mysigt mot tak och fönster.
Kramen Synnöve.

Rigmor sa...

Tänkte samma sak igår när jag såg programmet på jobbet, varför hålla på och tråna efter så mycket annat, Martin är ju nog...Nu måste jag skryta lite, min dotters kompis var i tonåren ihop med Martins bror (de bodde några mil bara ifrån oss)så min dotter och hon var hemma hos dem ibland, så jag brukar retas med henne och säga att hon är ju nästan bekant med en kändis...då tycker hon mamma är oerhört pinsam!!
Ha´en bra dag, ska försöka göra det jag är bäst på just nu, nämligen lata mej, jag är LEDIG!
Kram

Camilla sa...

Men...om nu bloggen fungerar...varför bloggar du inte då??? ;)
Kram!

Quila o Ronja sa...

Måste bara titta in igen, för att kolla hur det är med Kiara???? Tjock???
Ha en bra dag
Kram

Sussi sa...

Jag har missat det programmet. Har varit på andra roligheter istället. Annars gillar jag dom där "bölarprogrammen". Vem vet.. en dag kanske herr Martin Stenmarck står utanför din dörr??

Kramisar

Semester & Mat sa...

Har inte sett det programmet, får bli när jag är ledig en söndag. Antar att det inte går så sent som när ja kommer till jobbet ;)
Ja, gu vilket strul de har varit med blogger senaste dagarna, hoppas verkligen att det fungerar nu.

Ha en fin söndag!

Afrodite sa...

Ett underbart program faktiskt! Med en underbar programledare! Jag hade oxå nöjt mig med "bara" honom! =)
Kram på dig och ha en go' söndag! ♥

Malin sa...

Inga valpar ÄN??? Vi missade första programmet tyvärr men vi kommer INTE missa flera för vi älskade det och satt här hemma och tjöt båda två...
Kram

Milla sa...

Törs jag berätta att jag har haft en svettig Martin Stenmark i min famn...ja jag fick en kram efter RIX Fm festival 2009.
Hoppas din söndag blir bra för nu drömmer jag nys drömmar som innefattar Eric Saade, fy på mig snusktanten, hihihi.
Kram

lena sa...

haha..Man man vet aldrig..Ibland kan det komma oväntat besök..

Kati sa...

Ladda med Gevalia... plötsligt kanske det oväntade besöket dyker upp.

Kati

Herr Nilssons Fru sa...

Oh i kväll blir det att se på Ishockyfinalen!!
Inga valpisar ännu...de första jag kollade när jag satte på datorn nu...*ler*..men inga meddelande om några underverk här inte..

Kramiz o go söndag på dig

Sus sa...

Klart du ska önska och längta!
Vem vet...turen kan komma :)
Kraaam

Majken sa...

Jag hade xoå varit mer än nöjd med "bara" Martin Stensnygg ;-)

Jag kikade oxå på 1a o 2a prog och som den känslomänniska jag är fick jag blinka bort tårarna iett.. maken kan inte förstå att man kan bli rörd av sånt...

Ha en fin kväll!
Kram

Quila o Ronja sa...

Sv. Åh, vad spännande!!! Fortsatt "tummhållning" alltså ;-)) Undrar hur många det blir?
Kramar