Sidor

tisdag 1 september 2015

Ja men äntligen...

..fattade matte vinken!
Jag har försökt att förmedla vad jag visste men matte var inte så säker.
Hon skulle bums ha "riktiga" bevis, som hon sa. Hon tordes inte gå på sin magkänsla.



Va då, riktiga bevis? Räcker det inte att jag blivit lite lugnare, sover lite mer än vanligt, mina "tuttar" blivit rosa och ser ut som Emsertabletter? Att jag har fått "kjolar" vid magen, att jag inte ville ha frukosten förra veckan och att jag har en aura runt mej som bara skriker ut hur det är ställt?!



Men NU har matte fått sitt svar, svart på vitt.
En rakad mage, ultraljud, bildbevis och faktum är: Jag ÄR dräktig! Matte skulle gått på sin magkänsla. Om hon bara litade på sin intuition.

/Lilla Eiya

8 kommentarer:

Ama de casa sa...

Men vad roligt! Stort GRATTIS!!! :-)

Anonym sa...

Men såååå underbart ♡-ligt stort GRATTIS & ta "tass" om dig fina/Nooospuss & lite kli på magen :)

fialia sa...

Åhh så roligt, grattis.
ha de Fia

mariaikos sa...

Grattis lilla Eyla! Vad roligt med valpar.
Hoppas du vill fortsätta följa min blogg trots mitt långa uppehåll.
Kram ♥

Anonym sa...

Grattis till Eiya! / Eiyas RIKTIGA Husse!

Mita sa...

Men så roligt, lycka till nu och ett stort grattis♥
KRAAM♥

znogge sa...

Grattis till blivande mamman och till matten din!

moi sa...

Men WOW så skoj - hoppas nu allt går bra hela vägen!! ♥

(jag har nästan samma symptom men lovar och svär att utgången inte kommer att bli den samma :) )

Kram