Sidor

lördag 22 november 2014

Mitt drömkök...

...skulle nog likna ett sånt där industrikök. Du vet; massor med rostfritt. Rostfri diskbänk, rostfri kyl/frys. Rostfri diskmaskin, gärna en som tar mycket disk och diskar snabbt. Stora fria ytor. Gärna dubbla ugnar i arbetshöjd. Allt skinande blankt.
Och framför allt så vill jag ha en sån där cool dusch till vattnet, som man lätt kan spola av disken med.
Nu kan man inte få allt som man önskar men jag är på god väg...


En liten cool dusch till vattenkranen är inköpt, på Jula. NU fattas bara resten av köket...



7 kommentarer:

Ama de casa sa...

På det rostfria syns fingeravtryck så mycket. Fast i och för sig har jag upptäckt citron nu... Det funkar säkert mot det med ;-)

Det enda jag vill ha just nu i köket är en diskmaskin...

Fint fynd :-)

PS: Nu verkar den där dumma verifieringen ha dykt upp igen...

Anonym sa...

Woo...Riktigt cool ♡ ..
Tack för att du inte "duschade" mig ;)

/Lördagskramen!

Anonym sa...

skulle bli tokig av att putsa allt hela tiden. har lite ett måste att det ska va blankt

Mita sa...

Rostfritt känns lite kallt och sterilt tycker jag. Men duschen vore inte dum...
Kramiz♥

Freja sa...

Jaa, en sån dusch vill jag ha med! Det fanns när jag jobbade i storkök och det var så sjukt praktiskt. Men när vi fixade köket hittade jag bara sådana som var av dålig kvalitet så det blev ingen...

moi sa...

Det enda, absolut enda, jag vill ha i köket är en köksmästare.
Hur han utför sina uppgifter får han själv bestämma!
(för det ska vara en "han"!)
Kram

Susan sa...

En början är alltid grunden för fortsättningen!