Sidor

lördag 15 november 2014

Fredagsfräckisen som blev en...

...lördagsfräckis.

Här kommer den utlovade lördagsfräckisen:

Det var tre män som diskuterade vems kärring som var mest korkad.
Den ene sa:  – Min kärring är så jävla korkad, hon kom hem med fyra vinterdäck här om dagen och vi har inte ens någon bil.
Den andre sa: Jaja, men min kärring är så korkad, hon kom hem med två dyra datorspel, men vi har ju ingen dator. 
Den tredje sa: - Min kärring slår allt. Hon är så jävla blåst! När hon och en väninna skulle resa till Kreta en vecka, köpte hon med sig ett paket kondomer, men hon har ju för fan ingen snopp...
♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det lördagsmys ♫ ♫ ♫♪♫

8 kommentarer:

znogge sa...

Ha ha, tur att män är verkliga ljushuvuden ;-)

Kram

Afrodite sa...

Hahahahahahaha! :D

Trevlig helg tokfia! ♥

Ses nästa helg! :D

moi sa...

Ha ha ha den var bara så ......
himla bra!!!
Kram

Susan sa...

Ameeen ÅHHHHH... pucko ;-)

Fin lördagskväll på dej!

Mycket annat & lite betong sa...

Haha! Ha ett trevligt lördagsmys!

Kram Agneta

Ama de casa sa...

Hahaha!

Fast för mig blev det en söndagsfräckis...
;-)

Anonym sa...

kanske frågan är vem av gubbarna som är dummast

badtant.bloggo.nu sa...

Ha,ha,ha ...den var bra. Gissa om jag kommer att berätta den i morrn vid fikat på jobbet.
Kram på dig.