Sidor

fredag 22 augusti 2014

Äntligen...

...FREDAG!

Personen på bilden har inget med inlägget att göra...


Och är det fredag så är det! Och den första fredagen efter semestern...
Här kommer en liten fredagsfräckis (och samtidigt ett litet varningens finger till alla fäder, så här inför skolstarten)

En man går till affären för att handla och noterar att en mycket attraktiv kvinna vinkar till honom.
-Hej på dig! säger kvinnan.
Han blir lite ställd därför han kan inte placera var han sett henne förut.
-Känner jag dig? undrade mannen.
-Jag tror du är far till en av mina ungar, säger kvinnan.
Nu vandrar han tillbaks i tiden till den enda gången han har varit otrogen mot sin fru...
Han säger:
- Herregud! Är du den där strippan från min svensexa som jag satte på på biljardbordet medans alla mina kompisar såg på..och din väninna smiskade mig på baken med en våt purjolök??
Hon tittar på honom lugnt och säger:
-Nej jag är din sons lärarinna...



♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫


6 kommentarer:

Anonym sa...

haha var det inte pinsamt innan så
:)

Anonym sa...

Vad skönt att personen på bilden inte har med texten att göra och att purjolöken var oskyldig. :)
Tack Susanne för en bra start på fredagen.

Anonym sa...

Snygging .......
/Fredagskram från mig i sooolen :)

Hanna aka Lilla My sa...

Välkommen tillbaka fredagsfräckis :D

moi sa...

Så roligt att fredagsfräckisen är tillbaka!
Ha en härlig fredag!
Kram

Majken sa...

Hahaha
Hoppas du hade rn härlig fredag!
Kram