Sidor

måndag 3 december 2012

Måndag...

 
 
...och bädden har väl aldrig varit så skön...
 


21 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Who så mysigt de har där ihopkurade o varm tillsammans, tro jag att de vill fortsätta sova:)

Trevlig måndag på dig frun.

Kramiz

Diana sa...

De tre damerna (?) ser ut att samsas väldigt fint där i alla fall!
God morgon, det är en bra måndag idag! :)

Afrodite sa...

Håller fullständigt med dig och hundarna! :)
Kram och godmorgon vännen!

Paula´z Blogg sa...

Vad mysigt hundarna har det!
Kram o ha en bra måndag!

Anonym sa...

Naw...Myyyyyyyyyys ♥
/Nospuss & Kram från mig!

Camilla sa...

Sant!
Så jag tror jag kryper ner igen ;)
Kram!

♥ Carina ♥ sa...

Jo den var lika skön förra måndagen tror jag :)
Kram och gomorron!

Milla sa...

Sicka sjusovare, hihi =D
Kram

Ama de casa sa...

Åhå! Det är måndag idag alltså? ;-)

Carina Sjölund sa...

Visst är sängen att bra påfund :)
Körde dottern till skolan, sedan kröp jag ner en timme igen♥
Kramen♥

Mita sa...

Mysigt med närhet♥
Kram och ha en fin måndag♥

Krönikören sa...

Som trogen läsare kan jag skönja ett visst mönster i dina inlägg. På måndagar är de lite smådeppiga. Så går det så sakteliga uppåt under veckan för att på fredagen kulminera i en fräckis (stämningstriggare?) och så på helgen sprakar det loss med påhitt, bakning, matlagning, hemmafix och liknande. Något säger mig att du föredrar helgerna? ;)

Znogge sa...

Nej, den har väl inte det ;-) Men vi är tappra och upp kommer vi ändå!

Kram

Znogge sa...

Glömde skriva, så fina de är där tillsammans!

Jane sa...

Ååh!!!
Vad mysigt det ser ut.
Jag vill krypa ner där jag med...
Kramar i massor / Jane

Majken sa...

Det är lite trångt i er bädd ;-)

Ha en fin kväll!
Kram

soffie sa...

mmm va mysigt de har det sover de alltid ihop,hoppas din måndag blev bättre än du tänkt dej :)

Diana sa...

Sv: Men vissa av oss har känsliga fingrar! Ajaj! (ops, tänk på att jag bara var ett barn då dessutom!)

Diana, igen sa...

Ps, hade jag rätt i min första kommentar att det var tre damer?

Anonym sa...

Klart när det är så kallt ute.. kloka hundar!
Tisdagskram! :)

fialia sa...

Så skönt det ser ut,
ha de Fia