Sidor

fredag 12 oktober 2012

Äntligen...

...FREDAG!
 
 
Igår hade jag en fantastisk härlig ledig dag; en hundprommenad och sen gjorde jag absolut inget mer.
bara dammsög och slängde i tre tvättmaskiner
Jo...en film hann jag naturligtvis med, där vid 2-tiden...
 
Sen på kvällen blev himmelen så där magisk och eldfärgad:
 
 
 
Men nu är det idag och idag är det fredag och här kommer den, fredagsfräckisen:
 
En man går helt naken till en flott maskerad, endast iklädd en glasburk runt "det heligaste".
En kvinna kommer fram till honom och frågar:
-Vad ska du föreställa?
-En brandman, svarade mannen.
-Men du har ju bara en glasburk på dej...?
-Exakt, svarade mannen, vid nödfall, krossa glaset, dra i handtaget så kommer jag så fort jag kan.
 

♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫





 
 


24 kommentarer:

Susanne sa...

Fnissar och önskar dig en fantastisk fredag. Kramen

Milla sa...

*l* Hoppas att du får en skön helg! Kram Milla

Maria sa...

Hahahaha :-D

Anonym sa...

Du är bara för rolig! :D
Vore kanske inte så dumt att byta glas mot gummi med tanke på att han slipper skada slangen...
Ha en fin helg!

Ulf sa...

Haha jag vet inte varför men den tyckte jag var skitrolig.

Majken sa...

Hahaha en brandman är alltid redo ;-) Ja eller det är väl egentligen scouten som är men ändå... ;-)

Vilken vacker himel :-)

Ha en fin fredag!
Kram

znogge sa...

Ha, ha! Klockren som vanligt ;-)

Ha en fin fredag!
Kram

Anonym sa...

Wow...Oerhört vackert/Ha en underbar Fredag Kram!

Helene sa...

Ha ha = ))
Visst är det skönt med såna bara vara dagar !!
Ha en härlig helg.
Kram Helene.

Ama de casa sa...

Haha!

Himmel vilken underbar himmel!
:-)

Sanna sa...

Ha ha, den behövde jag nu!

Helgkramar från mig.

Carina Sjölund sa...

Hahaha, du är toppen kära Susanne *Blink*
Kramen på dig♥

Krönikören sa...

Moahahahaha! Till fräckisen alltså - inte ditt vackra foto.

Kram

Rigmor sa...

***ASGARV***!! Den var bra!!
Ha en bra helg vännen!!
Kram kram

Monkan sa...

Moahahaa *skrattar gott*
trevlig helg
monika

Diana sa...

Hahaha! Den brandmannen hade mamma nog gärna träffat på... ;)

Jösses vilken himmel, helt underbart ljus ju!

soffie sa...

hahahhahaha den hade jag inte hört förut:) vacker bild å ha nu en underbar helg.kram

Freja sa...

Låter som en fantastiskt härlig dag!

~~Sara~~ sa...

Hahahahaa... den var kul... och ny :)

Klart att du inte gjorde nåååågot mer ;)

Kram

Mita sa...

Hoppla, den var inte dum du,haha...
Hoppas din fredag har varit bra..
Kramar**

Camilla sa...

Hahahahahaha...
Oj...verkligen snygg himmel.
Kram!

Mycket annat & lite betong sa...

Ha, ha!

Det var en skön fredag...och torsdag!
Hoppas att lördagen blir lika bra!
Agneta

Afrodite sa...

Haha! Du och dina fredagsfräckisar...:D ♥
Men du...nu är det lördag! Vad händer idag då?
Själv ska jag bara vara...och samla ihop mig inför en viss avresa...;)
Kram och godmorgon fina! ♥

Afrodite sa...

Hmmm...och vad hände med min kommentar??? Den verkade försvinna som en fis i rymden...?!
Nåja, kram och godmorgon då! ♥