Sidor

torsdag 4 augusti 2011

Vad ser du?

 Ser du ansikten eller vasar?


21 kommentarer:

Miruschka sa...

Först såg jag vinglas, SEN ansikten;)
Kram♥

Miruschka sa...

Man ser det man VILL se;)))

Rigmor sa...

Säger som föregående, först var det bara vaser, men sen dök ansiktena upp!! Lite kul faktiskt!!
Ha´det gott i sommarvärmen...puh!!
Kram!!

Carina Sjölund sa...

Klart det är ansikten man ser :)
Kramen♥

Anonym sa...

hahah Massa fina vinglas,med olika fötter .
Sedan olika ansikten med olika miner.
Kram

Diana sa...

Jag ser båda, men mest vaser. :)

Mystjejen sa...

Jag ser oxå båda, fast mest ansikten =) Kram

soffie sa...

hmmm jag såg vinglas först men efter ett tag såg jag kroppar med hattar på:)

Sus sa...

Först vaser men med viss ansträngning ser jag ansikten...hjärnomställning!
Kraam

♥ Carina ♥ sa...

Jag sån vaserna direkt men fick titta ett tag för att se ansiktena.

Snygg gräsmatta du har :) Hos oss liknar den mest en mossmatta...
Kram

Marie-Louise sa...

både och beroende på hur länge jag stirrar :) Kram

Znogge sa...

Båda delarna. Man är väl flexibel ;-)

Kram

Tinezza sa...

tog en lång stund innan jag såg ansikten. Så fort jag inte orkade stirra så blev det vaser igen. Hjärnan är konstig...

gunsan sa...

Här var det vaser först o länge, till slut så visade det sig lite ansikten när ögonen började gå i kors;))
kramizzzz

Majken sa...

fina vinglas... ;-) Men så har jag ju semester.. & man ser ju det man vill se hahaha

ha en finfin dag!
Kram

Camilla sa...

Först vaserna sedan ansiktena.
Men jag ser inte dig.
Jag menar....fan vad du är svår att få tag i. Jag ringer och ringer.
Men...du sover väl ;)
Kram!

Anonym sa...

Jag ser både och, men vaserna först.
:-)

Afrodite sa...

Både ock faktiskt. Coolt! =)
Kram och godmorgon! ♥

Villa Frejas bokblogg sa...

Både och... först såg jag bägaren, sen ansiktena :)

Camilla sa...

Sv:Det kanske är Fiffi ;)

Krönikören sa...

Om jag säger att jag först såg cocktailglas och sedan svala champagneglas - vad säger det då om mig? ;)