Sidor

tisdag 9 mars 2010

I natt har jag kämpat...


Inatt har jag kämpat mot stora vågor...
Blivit räddad ur brinnande vrak...
Överlevt djupa, iskalla hav...
Fått HLR (hjärt&lungräddning) av snygga ytbärgare...
Blivit räddad av Kevin Costner...
Vilken natt!!!
Tror ni jag ville vakna?

Allt tack vare filmen som jag såg i gårkväll: The guardian...
Jag har sett den två gånger förrut men den är SÅÅÅÅ bra!

Amerikansk action från 2006. Tyngd av sorg efter en misslyckad räddningsaktion, får livräddaren Ben Randall ett uppdrag han inte vill ha - att träna upp ytbärgaraspiranter. Snart drabbar han samman med den stöddige simmarstjärnan Jake Fisher, som drivs av en mörk hemlighet och är mer intresserad av att slå Bens livräddningsrekord än att själv rädda liv.
Info från tv.nu

Har du inte sett den så rekommenderar jag den starkt.

Nu ska jag ta i verkligheten och inte sitta här och drömma....
Kram

16 kommentarer:

Miruschka sa...

Skulle inte vara helt fel att bli räddad av Kevin;)
Har inte sett filmen, så tack för tipset!
Ha en bra dag/kram

Camilla sa...

En fråga?
Du skrev att du sett den två gånger förut..
Menade du att du sett den TVÅ hela gånger eller såg du första halvan först och andra halvan efter du vaknat ;)
Nä..jag har faktiskt inte sett den.
Tack för tipset.
Ha en bra dag och kram på dig!

Millan sa...

Tack för tipset!!
Har du hört att Kevin har gjort sångkarriär nu?
Låter hyggligt tycker jag ;)

Tack och lov så räddade han dej i natt.. så att vi kan hälsa på här hos dej i fortsättningen oxå ;)
Ha en hjärtansbra dag idag...
Kramen

Daniel sa...

ojoj får jag såna drömmar oxå så måste jag se den genast!!

Gärna snygga karar som räddar mej!

Sanna sa...

Sådana där drömmar har aldrig jag....hehe!

Noterar filmen och ska vid tillfälle spana efter den. Gillar K.C...mmmm!♥

Ha det gott!
Kramen

Anonym sa...

Tack för gratulationerna! och tack för filmtipset, har nyköpt husvagn och ska prova det livet. Som jag förstått så blir det lite filmtittande då :-)

Christina ó Emil

Afrodite sa...

Tack för tipset! Har faktiskt inte sett den. Helgfilmen kanske...? =)
Kram och fortsatt skön tisdagskväll!

Mia systeryster sa...

Tack för tipset, har inte sett den!Hoppas dagen blev bra för dig!!Kram

Mona sa...

Jag har inte heller sett den filmen. Måste lägga den på minnet!
Kramen!

Lena sa...

Tror du jag också kommer få en händelse rik natt om jag ser filmen. Det kanske är värt att testa, jag stänger av väckarklockan också så att jag kan sova lite längre ;)
//Lena

Camillasrum sa...

Hm, undrar om jag har sett den...annars måste jag nog göra det. Såg luftslottet som sprängdes i helgen, inte lika bra som de två första tyckte jag. Håller med dig om VITT, det är vad jag vill ha också! Kram på dig! PS. Vet du om det kommer att vara några jaktkurser i övik i vår?

Eva sa...

Wow :-) Vem skulle inte vilja bli räddad av Costner?

Diana sa...

Du tar med dig filmen in i drömmarnasland. :)

Sv: Fasen, är det bara jag som ser att jag åldrats skitmycket! Ni är i maskopi emot mig!

cecce sa...

Hm...vem vill inte bli räddad av Kevin C??:-)
tack för tipset. Har inte sett filmen!!!

Dröm sött!!
Kram

Mita sa...

En film helt i min smak.Det är väl en dröm för många att bli räddad av nån snygging,men det får man väl bara drömma om,*ler*
Ha en fin,fin kväll,
kramiz!

Sussi sa...

Den filmen är skitbra!!! Jag har visserligen bara sett den en gång :-)

Kramisar