Sidor

fredag 19 mars 2010

Fredag!


Så äntligen blev det fredag!
En hel helg alldelens, alldelens ensammen...
Ja, det förstås, jag har ju mina tre hundar!
Gubben & döttrarna har åkt till fjälls med fotbollslaget...nu undrar man ju hur de kan spela fotboll i fjällen??? *dööhööö*
(idag känner jag mej riktigt, riktigt knäpp, bara så ni vet...)

Men rätt vad det är kanske man får en middagsgäst!
Oj, oj, oj, tänkte du nu men det är inte som du tror!
Nu menar jag naturligtvis sonen! Han brukar komma hem lite titt som tätt och äta. Det är så trevligt!

Då kanske man ska tänka på att klä upp sig lite grann...
Undrar vad man ska välja????
Jag har ju så mycket som jag brukar ha på mej vid festliga tillfällen.

Men jag tror jag väljer denna top & byxa.
Så dagens outfit blir nog:
(är du beredd?)

scrolla ner...




lite till...




lite till...








Ha, ha, ha jag sa ju att jag var lite knäpp i dag...

Kram & klä er i sköna, mjuka, bekväma kläder!

15 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Men gu se skönnnnt he se ut!!
Du har börjat helgen bra. Lite skönt avslappnande :) Härligt!!
Kramilikram

Mia64 sa...

Godmorgon!
den outfiten passar väl alldeles utmärkt för en hemmakväll.Ha en skön fredag /Kram

Mona sa...

WOW!
Vilken outfit! Hehehehe.
Ha så trevligt ikväll!
Kram

Sussi sa...

Alla andra modebloggare.. Släng er i väggen!! Här har vi en som tar modet till en ny nivå!! hihi
Men du, det ser vääääldigt bekvämt ut. Precis nåt sånt skulle jag också ha valt :-)

Ha en skön slapparhelg
Kramisar

Miruschka sa...

Jag ska snart klä om till mina målarkläder, för idag ska det målas runt dörrarna.....
Men ikväll blir det nog en liknande outfit, är ju så himla skönt att inte ha något som sitter åt eller klämmer.
Ha en skön kväll/kram

Herr Nilssons Fru sa...

Ja du går sannerligen in i helgen med dunder o brak o många leende, de e gott.
Trevlig helg då.
Kramiz Anki N

Afrodite sa...

Hihi...ja, jag tror bestämt att jag gör som du...hoppar i gosiga kläder (kanske till och med jamis)...och bara njuter av att det är fredag! Och så äntligen "Så ska det låta"! Här ska sjungas (jo...hellre än bra!)
Kram och ha det gött!

ansepanse sa...

men knäppt blev du ju i alla fall :D
ha en fin helg
kramar

Camilla sa...

Jag tycker inte att du är speciellt knäpp idag.
Så där ser du ut jämt ;)
Men tror du inte att det blir liiiite varmt om fötterna?
Vi läääär höras i kväll,va?!
Puss på dig!

Eva sa...

Men idag behövdes inga varma kläder :-)
Vi hade +5 grader i morse. Helt underbart! Nu hoppas jag bara på mycket sol i helgen.
Ha det så gott!
Kram,
Eva

Camilla sa...

Glömde att fråga...
Var det inte dom där kläderna som du hade på julafton ;)?

Sus sa...

Ha ha haaaaa :)
Jag tycker klädseln var fin! I mjukiskläder går jag alltid hemma, visst är det fiiiint :/
Söner är nåt speciellt, tycker jag. Jag har bara en och han är sååå mammagosig sååå vid 25 år. Mys nu riktigt till det när ni kan rå om varandra utan döttrar och man :)

Kraaaaaaaam

cecce sa...

Haha! Jag tycker du är jättefin!!
Prfekt fredagsoutfit!

Å du..jag ska ge syrran en liten hint...om spa alltså!!:-)

Kramar!

Mita sa...

Ha,ha,jag säger ingenting,för jag går runt i långkallingar,mitt favorit plagg denna vinter.Börjar väl snart bli dags att lägga av dom,
Sköna kläder att sitta och jäsa i,det är gött,
Kramen!

gunsan sa...

Ser onekligen ledigt o skönt ut, kanske det skulle vara praktiskt att ta av sig stövlarna;))
Kramizzzzz