Sidor

lördag 7 november 2009

LÖRDAG!!!

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com
SuperHotFile.com Yuwie myspace comments Hi5 comments Orkut glitter graphics

Det var väl ändå tur att det blev lördag igen...
Idag har det varit "MIN" dag. Ialla fall fram till kl.3.

Men först:
Vaknade i morse utsövd, för första gången på länge...Kan det ha någonting med min nya "spikmatta" att göra? Till & med före hundarna!
Åt en underbar frukost.
Tog en härlig långprommenad med mina hundar i ett ganska regnigt väder (men vad spelar det för roll när man njuter av varje sekund...)
Åt en god lunch i min ensamhet. (gubben var i Härnösand, döttrarna på innebandy match, lunch = rester från fredagen, inte fy skam ...)

Nu var hundarna nöjda & belåtna & jag tittade på klockan & upptäckte att den var 14.00! (alla som läser min blogg & känner mej, vet att mellan 14.00-16.00 är en helig tid för mej. Det är då jag ser en "svensk långfilm" & tar min skönhets-sömn. JA! Det tar tid...för vissa ...)
Vaknade kl. 15.00 av att:
... min syster, som inte har fattat att mellan 14.00-16.00 på mina lediga dagar, så intar jag vertikalt läge! ("ser på film" & sover...)
Förutom att jag fått agera taxi & kökspersonal vid flertal tillfällen på eftermiddagen, men vad gör man inte för sina ungdomar??!!

"Vad blir det för mat? Jag äter hemma ikväll!" (sonen HAR flyttat hemifrån!)
"Hämta mej hos XXXX., NU" (har lust att svara: Taxi, var god dröj...)
"Skjutsa oss till träningen: NU!" (se ovan:)
"Hämta oss kl.16.00 efter träningen!" (bara att lyda!)
"XXXX sover över här ikväll, så du vet!" (Öhh...jaha?)
"XXXX sover över här ikväll, så du vet!" (många övernattnings "vänner" ikväll...)
...så har det varit en alldelens underbar, härlig lördag för mej!!!
Ialla fall fram till klockan 15.00....

Är du redo för en liten tävling?
Ser du vilken kändis, svensk eller utlänsk det här är?:




Hoppas att din lördag varit lika bra som min!
Kram

11 kommentarer:

margit sa...

kan det vara Mark Levenggod?? Eller Peter Stormare...Kram!

Camilla sa...

Mark Levengood!
Du visste att jag skulle komma.
Och det är ju inte mitt fel att Christer fyller år :)

Susanne P sa...

Sv.till Camilla:
Komma, komma?????
Det var den 3:e Christer fyllde år ,ine den 9:e!
Ja, du fick ju prov´n, ialla fall....
Syster

margit sa...

ja ja tror att de än Mark Löövengood. Vet int om jag stav rätt me du förstå ju?

Lotta sa...

Ser just att Camilla röstat på Mark och det var exakt min tanke också direkt när jag såg bilden....
Visst är det kul med barn - mina tre är utflugna och det är så skönt...
Önskar dig en god natt..

moster sa...

jaag vet DEt är Mark Leevengood

Sussi sa...

Vad synd att du inte fick din slappartid!!

Den här gången tänker faktiskt jag också vara med och gissa :-)
Mark Levengood tror jag också att det är! Har jag rätt?????

Kramisar

Douglas Söderlind sa...

ingen aning????????????????????????????????

Sanna sa...

Äsch de andra har ju redan skrivit vem personen var så då kan du ju tro att jag fuskade så nu skriver jag inte vem det var så kan du få undra vem jag hade tänkt mig...ha ha!
Låter ju bra med denna spikmatta om man får sova så härligt. Ska nog som sagt önska mig en. Undrar om de är lika allihopa oavsett vart man köper de?

Ha en goer Fars-Dag och hoppas du gör något skoj!
Kramen.

♥ Carina ♥ sa...

Jag gissar inte heller. Jag säger som Sanna :)
Kram på dig

cecce sa...

Ha ha ha..ja se syskon och barn:-)Aldrig får man va i fred!
Kram