Sidor

fredag 27 november 2009

Jajamensan fattas bara...


Yiiiihaaa!
Nu är jag inte pedagogisk utbildad så då får jag säga (och jag är dessutom ledig nu):
VAD VAD DET JAG SA!(det får man inte säga i vanliga fall...)
Calle ÄR kvar i Idol!
Nu är jag inte förvånad men usch vad det var spännande i kväll!

Jag fick en liten rolig utmaning av Cecce som jag klurat på under dagen:

3 saker som du kommer ihåg som om det vore igår:

mina tre barns födslar
när min älskade farmor dog (alldelens för tidigt)
när mina barn fick diabetes (har tre barn varav två har sjukdomen)

3 saker du ogillar:

uppfällda toalock
folk som inte håller sig till sanningen
höga höjder & folksamlingar

3 saker du gillar (förutom Calle i Idol…!)

vin
god mat
kaffe (med mjölkskum!!)

3 bloggar du följer dagligen: (jag följer flera roliga, trevliga bloggar… nu blev det svårt men det får bli…)

Carina
Camilla
Cecce


3 låtar du lyssnar mycket på nu för tiden:

(lyssnar aldrig på radion förutom när jag åker bil
& vaknar till klockradion)

3 Tv program du följer:

Vad blir det för mat
Idol
NCIS

3 bloggvänner du vill skicka detta vidare till: (många av mina bloggvänner har redan fått utmaningen, så…)

Sanna
Carina
Camilla

Det var inte det lättaste!
På vissa ställen ville man skriva mycket, mycket, mycket mer!
Kram så hörs vi i morgon!

4 kommentarer:

margit sa...

Gomorron Sussane och tack för din hälsning! Jag såg inte hela IDOL i gårkväll, men Calle äR duktig!
Önksar dig en fin o trevlig adventshelg!
Kram!!/Margit

Lotta sa...

Sorry vännen, men jag är INTE imponerad av Calle, tycker han borde ha åkt för länge sen.....
Jag vet inte ens vem som åkte igår...ska nog kolla..
Sonen var här och vi tittade på film istället..
Kram och ha nu en skön lördag

Sanna sa...

Nu har jag antagit utmaningen.
...den var inte så svår...*skönt* -pustar.

Trevlig advent på dig och kramelikram!

Maud sa...

Håller med, Heja Calle!!
Men jag hoppas att Erik vinner...
Kram kram och trevlig advent i morgon!