Sidor

söndag 8 november 2009

Choklad!



Jag är en riktig chokladoman.
Periodvis, ialla fall vissa dagar i månaden.
Men då ska det vara REN choklad, utan smaktillsatser...
Inga nötter, ingen apelsinsmak, inga dajm bitar, inga fruktbitar...
Bara ren & god choklad.





Men nu har jag fått ett tips från en bloggvänn om en god choklad:
Marabou, vinter.
Den var HUR god som helst!
Den smakade ....ja, vinter & jul.
Värd att testa!


Gårdagens tävling var visst jätte enkel eller så har ni bloggvänner blivit väldigt duktiga på att gissa rätt.
Rätt svar var Mark Levengood.
Grattis till Margit, Camilla, Lotta, Sussi & moster!



Kram & ha en underbar kväll!

6 kommentarer:

Camilla sa...

Smaka vinter??
Spännande!
Alla rätt hittills :)
Ha det bra!
Puss!

margit sa...

Hej Susanne! Så det var Mark L!! Ja fika i sängen och smulor... det går väl an... Nu var det länge sen sist vi hade "KAFFE PÅ SÄNG"... Sista gången så SPILLDE VI/TPIPPADE UT kaffe i sängen så den nya madrassen blef "kaffig"..och det sitter kvar. Smulor kan man ju "ta bort"...men i gårkväll så tänkte jag: "Ok" Vi försöker...utan att spilla ". Så jag gjorde i ordning FARSDAGSBRICKA MED KAFFE och det blev inget spill. men jag tog BARA SMÅ muggar i morse..
Kram på dej!!

Sussi sa...

Yey.. jag hade rätt!!!! hihi

Den där chokladen har inte jag testat än. Har sett att flera av mina bloggvänner har gjort det och den har fått väldigt blandat betyg!

Kramsiar

cecce sa...

Visst är den god..chokladen! Har nyss varit och köpt en. Vet inte vilken i ordningen men många har det blivit!

Missade tyvärr tävlingen denna gången...

ha en fin måndag och ät mycket choklad så blir du glad!

Sanna sa...

Åh du din lilla fresterska....haha!

Hoppas du får en fin vecka nu.
Kramen!

Lotta sa...

Där ser man - första intrycket stämde alltså med Mark...kul
Choklad är en av mina passioner också...måste prova denna vinter.