Sidor

tisdag 3 november 2009

Hipp, hipp, hurra!



"Ja, må han leva. Ja, må han leva. Ja, må han leva uti hundrade år!" (ja, hundra år, det var väl kanske att ta i kanske...)
Gubben i huset fyller år i dag!
Inte jämt men år fyller han i allafall. Här firar vi i kväll med pompa och ståt och lite tårta!

Lite onödigt vetande:
Visst du att:
...huden hos en vuxen människa väger 2,7 kg, nästan dubbelt så mycket som hjärnan.
...myror alltid ramlar på höger sida när de är berusade.
...en gris-orgasm vara i 30 minuter.
...strutsens öga är större än dess hjärna.
...en kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud, innan den svälter ihjäl.

Nu har detta absolut ingenting med gubben att göra!!! ;)
Kram

9 kommentarer:

Maud sa...

Usch, vissa av de sakerna ville jag inte veta! =)

♥ Carina ♥ sa...

Den som vore en gris ändå....
Hälsa grattis till Christer :)

Camilla sa...

Eller????

Sanna sa...

Då hänger jag på och stämmer in i den fina låten...-ja må han leva...

Natti natti på dig också vartefter.

Douglas Söderlind sa...

Hällsa Christer H U R R A H U R R A H U R R A

Sussi sa...

Du får gratta din man i efterskott ;-)

Men du, brukar myror vara fulla?? hihi

Kramisar

Mona sa...

Tårtan såg god ut.
Nu vill jag bli av med lite hud och sedan vore det inte så dumt att bli en gris. Varför vaccinerade jag mig????

Susanne sa...

Grattis till mannen!
Ha en mysig kväll, tårtan ser mums ut :o)

Kramen

cecce sa...

Grattis till "gubben". Må han leva länge!!! Vilken smarrig tårta! Är det du som bakat??

För en gång skull önskar jag jag var en gri:-)

Kram