Sidor

torsdag 26 november 2009

Positiv själv-coatching...


Godmorgon alla "blogg-lovers"!
Jag sitter just nu och försöker att inta ett positivt tänkande, lite positiv själv-coatching, så här på morgonen.

*Vilken härlig morgon! (jag är dödstrött och skulle hellre vilja sova)
*Mysigt med tända ljus. (ute är det mörkt som i graven och regnet bara öser ner)
*Äter en närande god frukost. (har överhuvudtaget ingen aptit på morgonen)
*Är nyfiken på vad dagen har att erbjuda. (regn, lera, grus & blöta kläder, leriga golv, jobb, jobb, jobb)
*Har en lugn stund nu på morgonen. (när jag ska dammsuga, skura golven, som redan efter en kvart är skitiga igen, fixa & förbereda inför dagen)

Ja, inte är det lätt med ett positivt tänk men det ska gå!
Ha en bra dag!
Kram

11 kommentarer:

Sussi sa...

Jag är aldrig hungrig på mornarna heller! Helst ska det gå minst en timme från jag går upp till frukost ska intas!

Ha en bra dag
Kramisar

Camilla sa...

Det är ju snart FREDAG!!!!
Puss på dig!

Anonym sa...

Hej!
Ja det får vi verkligen hoppas på Susanne!
Men så goda bulllarna ser ut,nu gjorde du mig baksugen,hihi!Här har solen tittat fram och vänt,men lite ljusare har det blivit.
Kram vännen och ha en fortsatt trevlig dag!

Anonym sa...

vill inte vara anonym men vet ju inte hur jag ska göra.
Lena/
http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Sanna sa...

Positivt tänkande är helt OK och det brukar på något underligt sätt hjälpa, visst?

Ha en skön torsdag med eller utan pannkaka.
Kramen

Anonym sa...

Låter bra där med en possitiv inställning inför dagen,fortsätt så.Tända ljus måste vara ev av de mysigaste sakerna som finns. Ha nu en trevlig kväll och sköt om dig.

Anne-Sofie sa...

Försöka duger! eller hur..
Kram:-)

Lotta sa...

Vilket pep-talk...men hjälpte det överhuvudtaget?
Har jag missat nåt...vart ska ni resa?
Må så gott,
kram

Carolines hemligheter sa...

Haha, ibland är det trögt att tänka positivt men försöka duger ju faktiskt ibland :-)

Hoppas att dagen blev bra och att du har en riktigt skön torsdagskväll, kramar till dig!

♥ Carina ♥ sa...

Bra med positivt tänkande!! Snart är det helg!
Kraaam

cecce sa...

Ha ha...du försöker ju ialla fall! Alltid något.
Finns en liten utmaning till dej på blggen...om du vill!

Kram