Sidor

torsdag 19 november 2009

Nedräkning...

Nu är det nedräkning...
Det är:
10 dagar till första advent
24 dagar till Lucia
35 dagar till jul
42 dagar till nyår
49 dagar till jag fyller år
och bara en dag kvar till det är FREDAG!

Jag brukar vara ganska så nöjd (läs supertrött) när fredagen kommer. En arbetsvecka bakom mej och en lång, lång, ledig helg framför mej, dessutom är jag ledig måndag. Inte illa!

Fredagar är det ju Idol.
Såg du att Anders Bagge inte var med förra fredagen? (klart du gjorde!)
De hade tagit in en ersättare för honom; Ulf Ekberg från Ace of Bace.
Bagge var visst sjuk. Hoppas att han kommer igen så han är med på fredag...jag saknade honom...om han nu inte kommer, tro vilken ersättare det blir då?

Nej, krya på dej Anders och kom snart tillbaka i rutan!
För att inte få allt för stort abstinens så kan vi titta på denna video.
En väldigt, väldigt ung Anders Bagge från 1990.

Kram & ha en underbar torsdag!


10 kommentarer:

Susanne sa...

Jag saknar också Bagge, han hade fått svininfluensan eller hur?
Ja nu går tiden i rasande tempo!!!
Hoppas du har en trevlig kväll

Kraam

Sanna sa...

Jag räknar också ned...nana nana naaaa na...
30 dagar tills jag fyller...HA HAHAHAAAAA....

Kramen

Mona sa...

Du skriver att du är ganska nöjd när fredagen kommer. Då får jag den där reklamen i huvudet, när gubben sjunger "Fredagsmys" och hans fru sitter och sover brevid. Är det så det är för dig med? :D
Ha en bra kväll!

soffie sa...

tjohooo fredag imorrn å det ska visst bli soligt i helgen hoppas nu att det blir så

cecce sa...

Tack för informationen!

Ja imorgon är det äntligen fredag och jag ska givetvis se idol! Vad annars??

Kram!

Sussi sa...

Jag saknade också Anders Bagge men på fredag är jag inte hemma och kan se om han är tillbaka eller inte!! Så jag kommer missa Idol..
Jag hoppas Erik, Tove och Calle är kvar efter fredagsfinalen.

Du får gärna behålla "någon" hemma hos dig hihi

Kramisar

Camilla sa...

Gjort om din blogg.
Är det därför du inte skrivit på länge :)?
God natt!!

Anonym sa...

Hej! Detsamma till dig fortsatt trevlig kväll!ja skönt att det är helg snart.
Ha det bäst kramar Lena

Camillasrum sa...

Vilken charmknutte han är Bagge ;-) Ja hoppas han är tillbaka. Ha en toppenkväll! Kram

Lotta sa...

Fast nu vet vi ju hur det blev och vem som är ersättare.
Anders Bagge är en underbar person som jag tror alla (nästan) gillar..
Önskar dig en skön myskväll med helgen framför dig.
Kram på dig Susanne