Sidor

måndag 16 november 2009

Ledig måndag!

Idag har det varit min lediga dag!
Man kunde ju ha önskat bättre väder, det bara regnar, regnar & regnar...
När kommer snön?
När blir det lite julstämning?

Efter en underbart skön promenad (trots regn) på förmiddagen så var det den obligatoriska filmen som jag lade mej ner för att se...och döm om min förvåning så SOMNADE jag!!! (Ha, ha, ha nu är det så här att det gör jag ALLTID...)Det är ju lite det som är vitsen när jag ska se en film...på min lediga dag!

Många undrar vart jag fått dag i "Tillbaka till Eden". Det är så att jag är med in en filmklubb där man beställer filmer på nätet och får hem dem i brevlådan.

Nu är jag blondin igen...nyss hemkommen från frissan med nya, vita, fräscha slingor i håret!! (därför kan det hända att jag upplevs lite mer korkad än vanligt idag :) )
Det finns väl ingen tidning som så många förnekar att de läser som den tidningen som alltid finns hos frisören...Jag plöjer så många nummer jag kan när jag är där!
Där står allt om kändisarnas liv (om allt är sant ska man väl låta var osagt...men visst är det väl lite trevligt att få titta in i deras liv!
I den tidningen som jag hittade i dag fanns ett test, en man som förutsäger vad du kommer att göra, som jag delar med mej av. Prova du med:
Lite läskigt...(eller är det bara för att jag är blondin???)

Kram


9 kommentarer:

Camilla sa...

Det gick nästan!!!
Den sista tog han fel.
Puss på dig!

soffie sa...

tack för titten hos mej,
Vilken otroligt fin och bra blogg du har,
härligt att varit hos frissan ,
må gott

Daniel sa...

Oj tillbaka till eden.. gud så fint! Min favvo!

NJUT!

Sussi sa...

Mig passade vädret väldigt bra på min lediga måndag :-) Jag kunde ändå inte gå ut för det monterades möbler hihi
Nu tog visserligen inte det så lång tid men datorn måste ju få sitt också :-)

Kramisar

Sanna sa...

Nja inte många rätt här inte men tester är ju oförutsägbara! :)

Jag var också med filmclubb tidigare och saknar det här att alltid får en film varje månad så jag kanske ska beställa på nytt.

Allt gott till dig!
Kram//Sanna

Sanna sa...

Vet inte om jag besvarat detta men här kommer länken från texten jag hade på min blogg.

Sv;
Du kan hämta texten på nätet, det har jag gjort fast jag skrivit om den lite och det handlar ju om att fotografera en valp egentligen.

Länk!
http://www.swedishworkingkelpieclub.se/f...club.se/fototips.htm

Mona sa...

Vad skönt att fräscha till håret. Jag ska fixa slingor mot vårkanten.
Ha en bra kväll!

cecce sa...

Usch ja...detta regn! Här regnar det också. Å andra sidan har man bra anledningar till att ligga på soffan och kolla bra filmer!
Eller hur!
Ha en fin kväll!
Kram

soffie sa...

hoppas du haft en bra dag:O)