Sidor

torsdag 5 november 2009

Piggar upp & taggar ner!



Jaha, så har även jag åkt dit att köpa en spikmatta. Den ska ju vara bra för så mycket; stela muskler, huvudvärk, sömnproblem, (ja, nu har ju inte jag så svårt för att sova precis...) mm, mm, mm.
Vilken känsla det var att prova den!!
Först så var det som att lägga sig på en bädd av brännässlor; det stacks och sved över hela ryggen men bara efter några minuter så byttes den ut mot en behaglig, mjuk & varm känsla....helt underbart. Och efteråt så var man så avslappnad.
Ja, "var och en är salig i sin tro" men jag tycker det var helt underbart skönt ialla fall!
Är det fler som har provat den?
Avslappnade kramar

10 kommentarer:

Susanne sa...

Jag har också en men tycker det gör så ont att ligga på den. Kanske är en vanesak, får kanske prova igen ;o)

Kramen

cecce sa...

Jo..jag har provat...men vet aldrig om jag uppnådde den behagliga känslan. Jag kanske inte låg tillräckligt länge. Men jag känner flera som har en och tycker det är jättebra!!!

Ha det gott!
Kram

Camilla sa...

Nämen...Suss!!!!
Hann du före mig med det också?
Jag ska köpa en på lördag.
Lugna ner dig nu!!!!
Jag känner mig lite efter och det är ingen rolig känsla.
Puss på dig!

Susanne P sa...

Sv. till Camilla:
Ja, rätt åt dej att du känner dej lite efter...du kan ju njuta av blommorna....
Kram
Syster

♥ Carina ♥ sa...

Jag har velat hit och dit men jag ska också köpa en. Kanske i morgon...
Jag gillar det där att man blir varm :)
Kramen

Sussi sa...

Spikmatta har inte jag fallit för än..
Vet inte om jag kommer göra det heller..
Man ska aldrig säga aldrig :-)

Ha en härlig fredag
KRamisar

Douglas Söderlind sa...

Det är bra att du provar på det mästa.

Camillasrum sa...

Jag har också varit sugen att prova en matta, men har inte kommit dit än...Hoppas du får en toppenhelg! Kram!

cecce sa...

Kikar in för att önska dej en riktigt skön fredag och en trevlig helg!
kram

margit sa...

Ja, jag har också köpt spikmatta en tid sen.. inte alls dumt...yrots "prickar i ryggen " efteråt...men riktigt behagligt!
Kul när man hitta "norrlänningar " på blogen. jag är frånm Vännäs men bor i Eskilstuna...
Kram!