Sidor

måndag 9 november 2009

Uppdrag!



Jag fick ett uppdrag av Camilla.
Jag ska säga 10 sanningar om mej själv.


1. Jag älskar vintern!
2. Men jag älskar även sommaren när jag får sola.
3. Jag tankar ALDRIG min bil. (det får min man göra)
4. Är fascinerad av övernaturliga händelser.
5. Gråter när jag ser på filmer som berör.
6. Har lite torgskräck.
7. Älskar god mat och gott vin.
8. Jag är en hundmänniska.
9. Gillar att laga mat.
10. Dammsuger och torkar golven minst en gång per dag.

Nu skickar jag denna Award till tre personer.
Sanna
Cecce
Ewe



Ni får sedan skicka detta vidare till tre personer + bilden.
Kram & ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Lite torgskräck!!!
Kallar man "Strömsknallen" och Boom för stan...då HAR man torgskräck :)
Puss på dig!

Mona sa...

Ni är lite lika ändå, du och Camilla. Gillar att städa och tanka helst inte bilen. :)
Ha det så bra!

Sussi sa...

Oj, vad duktig du är! Som dammsuger och torkar golven minst en gång per dag! Är det nån som är allergiker hemma hos er?

Kramisar