Sidor

fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e...



Idag så får ni vara extra uppmärksamma & försiktiga...det är fredagen den 13:e!
Är du skrockfull?
Spottar du över din axel när en svart katt passerar din väg?
Lägger du aldrig nycklar på bordet?
Fäller du aldrig upp ett paraply inomhus?
Om du kraschar en spegel betyder det sju års olycka?
Går du aldrig under en stege?
Går du aldrig på brunnslock med bokstaven A?

Jag återkommer med mer info ikväll om hur min dag blev...
Kram & sköt om er så länge...

5 kommentarer:

Camilla sa...

Jag väntar med spänning att få höra hur din dag blev.
Jag tycker att, på något sätt borde man kunna uppfinna en grej som man kunde även prata med varandra direkt.
Jag vet inte....alla hushåll kunde få sitt eget nummer så om jag skulle vilja dig något ,skulle jag bara kunna trycka in ett nummer så kunde det typ ringa hos dig.
Jag vet inte... Vad tror du om den idèn?
Puss på dig!

Sanna sa...

Hallå!
Här kommer mina svar kortfattat!

Skrockfull....nja sådär!
Spottar inte!
Minns detta med nycklar men det händer att de får ligga kvar på bordet om jag inte får en obehaglig känsla! :)
Paraplyet fäller jag bara upp utomhus...hehe
Ja de speglarna är dyra! Hua...
Näe stegar går jag inte under men det beror på att stegen kan ramla och inget annat!
Jo på brunnslock hoppar både hunden jag på när vi är ute. Kan de ramla ner? (ryser)

Ha det gott och mys på nu också!

Mona sa...

Jag är skrockfull på vissa saker, som med nycklarna och svarta katten. Men fredag den 13:e är inte så farlig, tycker jag.
Kram!

Maud sa...

Skrockfull? Absolut!
Inga nycklar (direkt) på bordet!
Spotta om en svart katt går helt över vägen.
Under stege? Big no-no!
Fredag den 13:e? Ingen fara!

Anonym sa...

Hej!
Ja man är nog lite skrockfull ibland.Just som denna dag.Hoppas din dag har varit bra.
Kramen och fortsatt trevlig kväll.