Sidor

fredag 26 juni 2015

Se där ja....

...ett blogginlägg från Susanne P.
Det var ett tag sedan sist...

Tack för alla kommentarer på bloggen, trots min frånvaro. Men blogglusten har lyst med sin frånvaro. Eller egentligen finns alltid lusten att blogga där, men det är tiden som inte räcker till.

Nu är det äntligen sommar (nåja, enligt almanackan ja, men inte har vädret varit somrigt) och jag har semester i 6 veckor. Sommaren ligger som ett fräscht, blankt, oskrivet blad framför mej men lite finns inplanerat.

Om du vill, så kommer jag tillbaks, närhelst du minst anar. Så håll utkik. I´ll be back!




8 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå skojsigt att "se" dig ♡ ...
/Puss & ha en underbar sommar!

Anonym sa...

Kul att du är på banan igen. Ha en riktigt skööööön semester

Hälsar Yvonne från Torrevieja

Unknown sa...

Trevlig sommar tillönskas även dig :)

moi sa...

Ser att du, på nåt sätt, klarar dig ganska bra utan oss....
Njut av din semester men se till att vi får en liten chans att glädjas med dig :)
Kram och ha en härlig ledighet!

Ama de casa sa...

ÄNTLIGEN!!! Ja både ett inlägg från dig och semester, alltså :-)

Ha det toppenskönt! :-)

MARIA I KOS sa...

Hej!
Vad kul att se ett inlägg från dig.
Såklart vill jag se fler :)
Kram ♥

fialia sa...

Önskar dig en fin sommar oxå. Jag jobbar som vanligt hela sommaren, men första semestern är i september.
ha de Fia

Paula´s Blogg sa...

Hoppas att du får en härlig sommar & att vädret blir bättre!
Idag har vi soooligt :) Och varmt...kanske de svängt nu?
Kram