Sidor

söndag 4 januari 2015

Att jag är ledig i många dagar...

...gillar inte Mr C.
Jo, de första dagarna går an; då är jag helt knäckt. Jag sover länge på morgnarna, vi tar våra hundar på härliga promenader, jag städar, tvättar och sen tar jag en liten tupplur.

Efter några dagar händer det något. Jag ser en massa som ska göras! Som nu under julledigheten . DÅ fick jag för mej att vi skulle renovera köket, till Mr Cs fasa. Men jag kunde lugna honom med att det skulle bli en lågbudget variant, bara byta beslag/handtag på köksskåpen.



Och sen var det bara lite på toa som skulle fixas....(cliff hanger!)





8 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Jahapp.....då kanske vi måste hänga på här....vårt kök ser ju liksom likadant ut. Smidigt att bara byta handtag dock.....Ska fundera lite på saken. Och nu, nyfiken på toan förstås :D
Kram <3

Ama de casa sa...

Ooops... Som det kan bli - snyggt! :-)

moi sa...

Det var en makeover helt i min smak. Både vad gäller ekonomi och jobbinsats.
Hoppas det inte blir FÖR personliga bilder från toan :)
Kram

Anonym sa...

Waooo...Så snyggt det blev med nya beslag ♡
/Kram finaste!

MARIA I KOS sa...

Fint!
Behövs bara lite nytt så blir det bra.
(Såna handtag har vi......som dina gamla)
Kram ♥

Decdia sa...

Jag tror vi har samma handtag nu. Kul med nytt!

Ama de casa sa...

sv: Gångavstånd till kusinen med man är det nog inte, men det finns lokalbuss. Ska ut och skaffa busskort imorgon. Tror jag :-)

Susan sa...

Silver segrar!