Sidor

lördag 1 september 2012

Gårdagens fredagsmys...

...blev precis så mysigt som jag tänkt att det skulle bli:

Efter 24 timmars konstant ösregn med störtskurar däremellan, så sken det upp på himmelen och ett färgsprakande skådespel visade sig.




Sen var jag ju helt mol alena hemma. Bara jag och hundarna. När hände det sist?
Så jag var den som hade makten över TVdosan fast det har jag ju alltid. Det sappades mellan 1:an och 4:an, Dobbidoo och Fångarna på fortet.

Ibland så är det härligt med eget fredagsmys...






17 kommentarer:

Maria sa...

Eget fredagsmys har helt klart sin charm!

Maud sa...

Mys! Skönt att vara ensam ibland. =)
Och få bestämma TV-program!! hihi

Camilla sa...

Men var är den himlen nu?
Jag som trodde det skulle bli fint i dag. Men inte då...mera regn :(
Hahahaha...fan vad jag skrattade i går åt fångarna.
Christer...hahaha...ja...vad säger man?
Kram!

♥ Carina ♥ sa...

Det var bara sonen och jag hemma igår och då bestämmer ju jag över dosan. Han är ju inte ens myndig ;)
Nu var det bara dobbidoo jag ville se så sedan fick han bestämma :)
Vilken vacker bild!
Kram och godmorgon!

Anonym sa...

Oooo,så ljuvligt/Kram Kram

Carina Sjölund sa...

Vackert :)
Men någon sådan himmel finns inte idag, tyvärr :(
Så regnkläder blir det på kusen idag!
Kramen♥

~~Sara~~ sa...

Fredagsmys a la grande

Är det erat "gamla väder" vi har fått månntro?

Kram

Ama de casa sa...

Lät inte helt fel och bilden är fantastiskt fin :-)

PS: Om du blir FÖR mol allena så finns det tips hos Diana idag... Du brukar ju åka till Skåne?
:-D

Diana sa...

Självvald ensamhet kan vara sååå mysigt! Härlig solnedgång dessutom, riktigt magiskt.

Sv: Ja, jag som ju är värsta morgonmänniskan är ju verkligen på "humör" innan solen knappt gått upp... ;)

Anonym sa...

Tittar in och önskar dig en fortsatt bra helg.

kram

Znogge sa...

En bra kvinna reder sig själv ;-)

Kram

Freja sa...

I vår familj är det jag som ÄGER TVdosan, nåde den som försöker ta den av mig... Men så blir jag ensam i TVsoffan oxå---

soffie sa...

å va vackert du fick.. hos mej har solen tittat fram hela dagen å jag känner mej sådär glad som man blir av soliga dagar...kramen

Mita sa...

Såna där solnedgångar är underbara, synd att dom är så korta bara..
Att vara ensam ibland är helt klart underskattat,tänk vad man kan bre ut sig..*L*..
k
Kramiz**

Quila o Ronja sa...

Ser ut som himlen brinner!!!
Jaavars, låter som en helt ok fredagskväll ;-)
Sv. Om nu färskfoder får henne att vilja äta igen, så vore det väl typiskt om hon inte tål det :-( Ja ja, det ordnar sig.
Kram på dig

Sus sa...

Såg Dobidoo för första gången. Ett häftigt program :)

Kram

Quila o Ronja sa...

Sv. Jag svarar ja på frågorna ;-) Ger henne flera mål nu. Det var ingen idé förut, när hon ändå inte ville äta. "Probiotika" tror jag är något liknande det du använder. "Snälla" bakterier. Toppenbra!!!
Tackar för alla tips :-) Alltid bra att samla på bra tips ;-)
Kram