Sidor

måndag 9 juli 2012

Hipp, hipp...


...HURRA!
Idag firar vi sonen som fyller år.
Tänk vad tiden går...
Redan 23 år.
Nä, usch nu blev jag lite sentimental så det är nog bäst att sluta innan det blir ett snyftinlägg.

Annars då?
Jo, tack helgen var riktigt bra. Den spenderades i stugan. Mitt i skogen, vid havet:

Med en kall öl njöt vi på vår soliga altan.

Och naturligtvis så grillade vi!

Vad passar inte bättre till grillat än ett glas rött.

Efter en härlig dag med massor med spring så slocknade hundarna gott. Och i stugan FÅR man ligga i soffan.

Helst skulle jag velat vara kvar där men det finns ju vissa saker som måste göras hemma också. T.ex fixa "sommarfrillan".





14 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Grattis sonen,men det måste väl vara ett gammalt kort!

~~Sara~~ sa...

Grattis till sonen :)
Han ser ovanligt ung ut för att vara 23 år ;)

Ha en underbar måndag
kram

Znogge sa...

Grattis till sonen på 23-årsdagen. Samma aktningsvärda ålder som sonen här har uppnått. Tiden går...

Kram

fialia sa...

som sagt innan, grattis till sonen, min blir snart 31 ojoj vad det går fort.
Härliga bilder från stugen.
ha de Fia

Miruschka sa...

Stort grattis till sonen!!
Klart att du måste fixa håret innan resan till Skåneland, det är nära nu;)
Kram♥

Anonym sa...

Oooooo,sååå underbart mysigt & stort ***Grattis*** till sonen 23 år/Kram från mig i solen!

Carina Sjölund sa...

Grattis till sonen!
Klart vovvarna gillar att ligga i soffan. Det brukar Izor få göra hos mamma och pappa?? :)
Kramen rara du♥

Anonym sa...

Stort Grattis till lillen :)
Kram

Camilla sa...

Sommarfrillan? Jag trodde det var Skånefrillan du skulle fixa ;)
Ett STOORT grattis till lillkillen ;)
Kram!

Sus sa...

Visst får man snyta sig lite i gardinen när man inser att tiden går och barnerna blir stora och vuxna... snyft!

Här i Skåneland!! Har det varit så osäkert väder!!! Så min grill har knappt fått se himlen alls denna sommar. Svårt att planera! Omöjligt att planera!

Välommen hit ;)))

Kraaaam

Åse sa...

Grattis till sonen !

soffie sa...

grattis till din son :)

Mita sa...

Tiden rullar på alldeles för fort ibland,men det är ju livets gång..
Grattis till sonen.
Mysigt att få ligga i soffan..*L*..
Peppe ligger aldrig i soffan,men däremot i sängarna och mojjsar in sig..
Kramen*

Hörni sa...

Din son föddes dagen före min. :) Grattis i efterskott till honom.