Sidor

tisdag 4 oktober 2011

En Award..


...har jag fått av goaste Skånetösen Afrodite!
Tack snälla du! Jag blev så glad för den!

Med Awarden följer det lite åtaganden, nämligen att fullfölja dessa fem meningar och sedan skicka dem vidare till fem bloggare.

Ok, då kör vi:
1. När ingen ser/hör mig...
   så dricker jag mjölk direkt ur mjölkförpackningen. (ja, jag tycker själv att det är äckligt men när ingen ser...)

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
    min snusdosa.

3. Min blogg heter som den gör för...
    att jag heter Susanne Pettersson och det började när jag fotade hundar å min uppfödares vägnar och ville ha en signatur på bilderna. Det blev Susanne P. Konstigare än så var det inte...

4. Om jag vågade skulle jag...
    säga upp mej från mitt jobb. Inte för att jag otrivs utan jag har så mycket annat jag skulle vilja göra.

5. Om 10 år kommer jag...
    leva livet med min man och mina hundar, i en stuga i skogen, långt från grannar och störande moment. Oberoende ekonomisk och lycklig skulle jag sitta där, på en sten, vid en sjö (nä, det ska vara havet!), i en skog...

Det var ju inte så svårt men nu kommer det svåra, att välja ut fem bloggare som ska få denna Award. Det finns ju så många fina bloggar att välja bland. Och egentligen skulle jag vilja ge den till alla er som läser och kommenterar min blogg.  Men denna gång får det bli:

Ps. såg du min lilla justering i headern?!  NU, nu tror jag, att jag är nöjd...








7 kommentarer:

Znogge sa...

Det där med mjölken känner jag igen ;-) Lika bra att erkänna!

Grattis till din award och tack. Jag har redan fått den så man får scrolla ner hos mig!

Snyggt blev det i headern!

Kram

Miruschka sa...

Härliga svar på en lite annorlunda award:)
Oj vad headern är fin, känn dig stolt männisch;)
Kram♥

Anonym sa...

Grattis till Awarden!

Jag dricker ur förpackningarna oavsett om nån ser eller inte - jag har ju ingen diskmaskin ;-)

Helen sa...

Grattis! Trevliga dessa awarder och informativa!

Trevligt också att dogs har fått namn!

KRam

Kati sa...

Grattis till awarden!Snygg header!

See yaa!

Kati

Semester & Mat sa...

Tack så mycket!
Ska se till och svara på den ;)

Har väl varit endel problem med just bloggers bloggar när man ska kommentera läste jag om på http://fixa-din.blogspot.com/

Ha en fin onsdag!

Malin sa...

Grattis till awarden! Jag vill leva som du om 10 år, ja gärna om kortare tid men, ja du förstår vad jag menar ;-)!
Kram