Sidor

tisdag 12 juli 2011

Sista natten...

...med gänget.



Igår kväll hade vi en liten "get-together"-kväll, jag och mina hundvänner.
Vi har som tradition att fira tillsammans att vi äntligen gått på semester. Samtidigt som vi tog oss en sista titt på valparna.
Det är nämligen 8 veckor nu och leveransklara...


Det var inte det lättaste att få fyra valpar på samma bild.
Men med gott samarbete och mycket vilja så gick det till slut.

De har fått sin första åktur med bilden. Det gick alldelsens utmärkt.
Vi gjorde en liten utflykt till veterinären för en veterinärbesiktning i morse. Så nu är de vaccinerade, chippade och kontrollerade. Alla OK!
Så nu i veckan så åker tre av valparna till nya hem och en tik blir kvar här hos oss.
En närmare presentation av valparna kommer i morgon.


Här tar vi oss en premiär tur med bilen. Fast nog kunde matte kunnat hitta på ett roligare utflyktsmål...

15 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Du måste vara jätteledsen nu när du ska lämna bort dina vänner :(
Blir liksom medlemmar :)
Bamsekram♥

Marie-Louise sa...

Så fina valparna är :) Och de ser så duktiga ut där de ligger i bilen. Kram

Diana sa...

Det måste vara jobbigt att säga adjö till dem även om man vetat det hela tiden samt att de kommer till bra hem.

Znogge sa...

Tur att du behåller en i alla fall. Jag undrar om jag hade kunnat lämna dem...

Kram

Miruschka sa...

Hjärtat riktigt smälter när man ser dem, gud så söta!!
Hoppas du haft en fin tisdag!
Kram♥

Milla sa...

Naw, redan!? Jag hoppas de får det gott i sina nya hem och att er nya familjemedlem busar och gosar vidare hos er:))
Kram

Sus sa...

Nä men är det redan dags!!
Tur att en blir kvar annars så hade du ju knappast överlevt...det hade gjort jätteont av saknad..eller hur?
Kraaaam

gunsan sa...

Ohhh, men du ska behålla en liten skrutt det måste ju kännas lite gott, de är ju sååååå himlans söta o goa;))

kramizzzz

Sussi sa...

Tur det inte var jag som skulle sända valpar till nytt hem. För jag skulle nog inte greja det. Jag skulle ha huset fullt av hundar! ;)Kramisar

Rigmor sa...

Åååå, jag blir nästan tårögd, skiljas från dom nu...när de är som roligast. Tur att du behåller en åtminstone!! Nu förstår du varför jag inte föder upp djur, har säkert sagt det förr...
Min sista hund gillade INTE veterinärbesök, så fort vi svängde in på den gatan ylade han friskt, spelade ingen roll från vilket håll vi kom, han kände igen sej direkt.
Ha´det så gott!!
Kram

Gilla sa...

Så fina valpar du hade. Det är väl klart att det kan bli saknad efter dem, men så är det ju. Man kan inte få ha alla.

Gilla

cecce sa...

Så fina!! Måste kännas lite sorgligt att skicka iväg dem:-( Men antar att ni inte har så mycket val...

Hoppas du njuter av din semester!

Kramar

Majken sa...

Såååå fina :-)
Tycker du inte det är svårt att skiljas från dem när de är som ljuvligast?

Ha en skön semester :-)
Kram

Stattinskan sa...

Åh vad jag blir sugen på hund igen, men jag har lovat mig själv att inte skaffa någon så länge jag bor mitt i stora staden ... fast det kliar i hundtarmen ska du veta :-)

Mystjejen sa...

Måste kännas svårt för dig att lämna bort dom nu....hoppas allt går bra =) Kram